آرشیو اخبار

امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت : ۱۸:۴۸

[۱۳۸۴]  ::  [۱۳۸۵]  ::  [۱۳۸۶]  ::  [۱۳۸۷]  ::  [۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  :: 
[۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
تعداد اخبار : ۱۶

ایران بزرگترین صادرکننده محصولات کشاورزی منطقه است

 
وزیر کشاورزی گرجستان در دیدار با همتای ایرانی خود در تهران گفت: ایران بزرگترین صادرکننده محصولات کشاورزی منطقه است اما محصولات نیاز به بسته‌بندی مطلوب دارد.
۱۳۸۹/۰۳/۰۹ , ۲۰:۳۰

حذف واردات دولتی گندم و کاهش ورود برنج خارجی در سال جاری

 
وزیر جهاد کشاورزی گفت: امسال با توجه به انجام اقدامات فنی در زمینه تولید و وجود شرایط آب و هوایی مناسب واردات گندم نخواهیم داشت و واردات برنج هم کاهش می‌یابد.
۱۳۸۹/۰۳/۰۹ , ۲۰:۳۰

یارانه فرآورده های شیری باید در زنجیره تولید و مصرف تقسیم شود

 
به گزارش فودنا ، دبیر اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی گفت: از آنجا که میزان تولید شیر و محصولات لبنی تاثیرمستقیم بر میزان مصرف دارد و همچنین قیمت یکی از نهاده های تولید بر کل پروسه تولید ومصرف موثر است، یارانه فراورده های شیری باید در سطوح مختلف زنجیره تولید و مصرف تقسیم شود.
۱۳۸۹/۰۳/۰۹ , ۲۰:۲۶

حضور مک به عنوان تک اسپانسر نمایشگاه اگروفود تهران برای دومین سال متوالی

 
به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایـــــران، مک برای دومین سال پیاپی به عنوان تک حمایت کننده اگروفود تهران بصورت قدرتمند در بزرگترین نمایشگاه ایران حضور فعال دارد.
۱۳۸۹/۰۳/۰۹ , ۲۰:۲۰

سویا و سلامت پوست ، مو و زیبایی

 
به گزارش فودنا ، بر اساس تحقیقات اخیر، پروتئین سویا در کاهش بسیاری از تغییرات ظاهری پوست نقش دارد
۱۳۸۹/۰۳/۰۹ , ۲۰:۱۳

برگزاری مجمع عمومی وانتخابات دومین دوره کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین فنی صنایع غذائی ،آرایشی و بهداشتی ایران

 
کانون سراسری انجمن های صنفی مسئولین فنی صنایع غذائی ،آرایشی و بهداشتی ایران در دومین دوره خود با برگزاری مجمع عمومی و انتخاب اعضاءهیات مدیره و بازرسان در 30 اردیبهشت فعالیت خود را آغاز کرد
۱۳۸۹/۰۳/۰۹ , ۲۰:۰۹

استان تهران رکورددار مصرف آرد خبازی

 
نانوایی‌های استان تهران با مصرف بیش از یک میلیون و 200 هزار تن آرد خبازی در سال گذشته رکورددار مصرف این نوع آرد بوده‌‌اند. ارقام موجود از 30 استان کشور در فاصله سالهای 85 تا 88 نشان می‌دهد بیشترین میزان مصرف آرد خبازی به استان تهران و کمترین میزان مصرف به استان سمنان اختصاص دارد.
۱۳۸۹/۰۳/۰۹ , ۲۰:۰۴

توزیع شیر یارانه‌ای 30 درصد افزایش داشته است

 
سخنگوی وزارت بازرگانی با تاکید بر اینکه وزارت بازرگانی هرگونه افزایش قیمت در محصولات لبنی را به صورت رسمی تکذیب می‌کند، گفت: باید از افرادی که شایعه افزایش قیمت محصولات لبنی را ایجاد کردند بپرسید که با چه استدلالی درباره این مساله صحبت می‌کنند‌؛ چرا که براساس بررسی‌های بانک مرکزی که منتشر نیز شده است چنین اتفاقی رخ نداده است.
۱۳۸۹/۰۳/۰۹ , ۲۰:۰۱

همکاری وزارت جهاد کشاورزی و بازرگانی سبب تنظیم بازار می‌شود

 
عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت:هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی با وزارت بازرگانی و اتاق بازرگانی در خصوص واردات محصولات، مانع از بهم ریختگی بازار می‌شود
۱۳۸۹/۰۳/۰۹ , ۱۹:۵۱

حضور " فودنا " و ارائه بانک اطلاعات شرکت ها و پیش ثبت نام نمایشگاه نوشیدنی ها و شیرینی و شکلات در نمایشگاه اگروفود تهران

 
فودنا، با کلیه مسئولان در سالن 7 غرفه 3 نمایشگاه اگروفود ، آماده دریافت نظرات صاحبان صنایع و کاربران عزیز و همچنین ارائه فرم پیش ثبت نام نمایشگاه نوشیدنی ها و شیرینی و شکلات میباشد.
۱۳۸۹/۰۳/۰۹ , ۱۹:۴۵

۱ ۲
۱۶ مورد، صفحه ۱ از ۲