جمعه / ۲۲ آذر ۱۳۹۲ / ۱۶:۰۹
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۴۳۲۰۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل
آل اسحاق :

عملکرد اقتصادی دولت مثبت بوده است

یکی از اعضاء جبهه خط پیروان امام و رهبری عملکرد اقتصادی دولت یازدهم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: دولت توانست نگرانی های مربوط به ذخیره کالاهای اساسی را برطرف کند.

 «یحیی آل اسحاق» عصر روز پنجشنبه در حاشیه آیین مراسم چهلم حاج حبیب الله عسگراولادی در جمع خبرنگاران در مورد عملکرد اقتصادی دولت یازدهم گفت: یکی از نگرانی ها مسئله کالاهای اساسی و ذخیره آنان بود که دولت یازدهم توانست تا حدودی این دغدغه ها را رفع کند.

وی افزود: دولت توانسته نوسانات کالاهای اساسی را نگه دارد و در برخی از موارد نظام بانکی که عملیاتی نشده نیز جهت گیری خوبی داشته است.

این فعال اقتصادی همچنین توجه به بخش خصوصی را یکی از نقاط مثبت دولت یازدهم عنوان کرد.

آل اسحاق به دولت توصیه کرد دولت باید به نظام بانکی توجه بیشتری کند و همه دستگاه های دولت هم قبول کنند بانک مرکزی نخ تسبیح نظام های بانکی است و مورد هدایت و حمایت قرار گیرد.

وی همچنین درباره نرخ ارز تعیین شده در بودجه سال آینده نیز اظهار داشت: اگر نرخ ارز مبادلاتی در جهت تک نرخی شدن حرکت کند گام بسیار مثبتی خواهد بود.

عضو جبهه خط پیروان امام و رهبری گفت که مجموعه سیاست های اقتصادی دولت یازدهم روی هم رفته مثبت بوده است.

آل اسحاق همچنین در ادامه خاطر نشان کرد: به نظرمی رسد دولت مسائل اقتصادی را به مسائل بین المللی ربط داده در حالی که فقط 30 درصد مشکلات مربوط به مسائل بین المللی و 70 درصد آن داخلی است.

 

 

 

ایرنا

(جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۲) ۱۶:۰۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها