سه شنبه / ۱۳ تیر ۱۳۹۱ / ۰۹:۵۸
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۳۲۶۶۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

متن کامل نامه روابط عمومی شرکت کیهان افتخار سینا به کانون انجمن های صنایع غذایی

به گزارش فودنا ، متن کامل نامه روابط عمومی شرکت کیهان افتخار سینا به کانون انجمن های صنایع غذایی ایران بدین شرح است.

مدیر مسئول محترم خبرگزاری کانون انجمن های صنایع غذایی ایران
با سلام و تحیات
احتراماً ، پیرو درج خبری در سایت آن خبرگزاری به تاریخ 10/4/91 با عنوان " اطلاعیه مهم روابط عمومی کانون انجمن های صنایع غذایی ایران در خصوص مدعی KFC ایرانی و اینکه کیهان افتخار سینا مورد تایید کانون انجمن های صنایع غذایی ایران نمی باشد " ، نظر به اینکه در گزارش مذکور مطالبی خلاف واقع مطرح شده است که باعث بروز خسارات مادی و معنوی فراوانی برای این شرکت شده است ، لذا مقتضی است برابر قانون مطبوعات و خبرگزاریها در اسرع وقت نسبت به چاپ جوابیه ذیل در آن خبرگزاری در همان ابعاد اقدام لازم را مبذول فرمایید . بدیهی است که شرکت کیهان افتخار سینا حق پیگیری موضوع را از طریق مراجع قضایی برای خود محفوظ می داند .

جوابیه روابط عمومی شرکت کیهان افتخار سینا در پاسخ به گزارش کذب روابط عمومی کانون انجمن های صنایع غذایی ایران
به آگاهی میرساند به دلائل گوناگون که ذیلاً به برخی از آنها اشاره می گردد اطلاعیه روابط عمومی کانون انجمن های صنایع غذایی ایران در ارتباط با شرکت کیهان افتخار سینا – نماینده رستوران های زنجیره ای کی اف سی در ایران – مغرضانه و خلاف واقعیت است :

1- اینکه عنوان شده است کیهان افتخار سینا مورد تایید نمی باشد ، جهت آگاهی بیشتر روابط عمومی این کانون اعلام میدارد که مرجع قانونی یا غیر قانونی بودن یک شرکت تولیدی ، صنعتی و خدماتی تشکل صنفی مربوطه نمی باشد بلکه مراجع رسمی کشور مانند قوه قضاییه و وزارتخانه های مربوطه حق اظهار نظر دارند . لذا کانون صنایع غذایی ایران هرگز نمی تواند مرجع تایید یا رد صلاحیت یک مجموعه مرتبط با صنف خود باشد بلکه تنها در ارتباط با عضویت یا عدم عضویت یک واحد در انجمن مذکور حق اظهار نظر دارد .اما اگر روابط عمومی کانون انجمن های صنایع غذایی ایران تمایل دارد از صحت و سقم ثبت شرکت کیهان افتخار سینا و اعطای نمایندگی کی اف سی از سوی این شرکت مطلع گردد می تواند به صفحه 13 روزنامه رسمی کشور مورخه 15/12/1389مراجعه نماید.

2-اواخر دیماه سال 1390 نامه ای به امضای آقای علیزاده مدیرعامل شرکت کیهان افتخار سینا ( شرکت رستوران های زنجیره ای کی اف سی ) خطاب به آقای خلیلی دبیر کل کانون انجمن های صنایع غذایی ایرن مبنی بر درخواست عضویت در کانون مذکور ارسال شد که تصویر نامه فوق در اطلاعیه روابط عمومی کانون مورد اشاره منعکس شده است . متعاقب این درخواست در تاریخ 15/11/90آقای ابوالحسن خلیلی دبیرکل کانون صنایع غذایی ایران در پاسخ به آقای علیزاده طی نامه ای به شماره 1314-90 خطاب به نامبرده با عنوان مدیرعامل شرکت رستوران های زنجیره ایی کی اف سی اعلام نمودند تقاضای عضویت آن شرکت در این کانون مورد پذیرش قرار گرفته است لطفاً به منظور تکمیل مراحل عضویت ، فرم پیوست را تکمیل و به همراه مدارک ذکر شده در فرم به دبیر خانه کانون ارسال فرمایید. در ادامه نامه ، جناب خلیلی متذکر شدند که حق عضویت سالانه 20 میلیون ریال در نظر گرفته شده است و همچنین از مدیرعامل شرکت رستوران های زنجیره ایی کی اف سی درخواست کردند در جهت حمایت از فعالیت های کانون مبلغی مازاد بر حق عضویت خود بپردازند که در نهایت شرکت کیهان افتخار سینا با بررسی موضوع ، بنابر دلائلی که برای این شرکت محفوظ است از عضویت در انجمن انصراف داد.

ملاحظات: یقیناً خوانندگان محترم والبته روابط عمومی کانون انجمن های صنایع غذایی ایران تصدیق میفرمایند در این نامه به آقای علیزاده تاکید شده است که با درخواست عضویت شما موافقت گردیده لذا نسبت به پرداخت حق عضویت اقدام نمایند و حتی پرداخت مبلغی به عنوان کمک به انجمن را نیز به ایشان پیشنهاد کرده اند. در همین ارتباط بسیار مناسب بود که روابط عمومی کانون انجمن های صنایع غذایی ایران فرم عضویت در کانون را که می بایستی آقای علیزاده تکمیل می نمودند در گزارش خود منعکس می کرد تا خوانندگان محترم قضاوت نمایند آیا اساساً مدارکی را که روابط عمومی انجمن در اطلاعیه خود ارسال آنها را شرط عضویت شرکت کیهان افتخار سینا از سوی کانون عنوان کرده است در فرم مذکور به آنها اشاره شده است یا خیر ؟ ایضاً مسئولین روابط عمومی کانون صنایع غذایی ایران باید اعلام کنند که در کدام بخش از نامه مورخه 15/11/91 کانون اشاره شده است که شرط عضویت شرکت کیهان افتخار سینا در کانون ، ارسال مدارکی دال برنمایندگی این شرکت از کی اف سی می باشد . آیا چند قطعه عکس ، تصویر شناسنامه و کارت ملی ، مدارک تحصیلی و سوابق کاری آقای علیزاده منجر به اثبات نمایندگی شرکت کیهان افتخار سینا از کی اف سی می شد؟ همچنین روابط عمومی کانون صنایع غذایی ایران و نیز دبیر کل آن باید پاسخگو باشند که اگر با عضویت شرکت کیهان افتخار سینا در این انجمن موافقت نشده بود دلیل تقاضا برای پرداخت 20 میلیون ریال حق عضویت و مبلغی مازاد برآن بر چه اساسی بوده است؟

3- روابط عمومی کانون انجمن های صنایع غذایی ایران در ادامه اطلاعیه کذب خود مدعی شده است که مسئولان شرکت کیهان افتخار سینا ضمن حضور در کانون با ارائه چند برگ کپی از مدارک ، خواهان ثبت عضویت شان در کانون شده بودند که بخش حقوقی کانون اصل مدارک و ترجمه رسمی و تایید شده گواهی نمایندگی را خواستار شد . در پاسخ به این بخش از اطلاعیه روابط عمومی کانون فوق الاشاره ، ضمن ابراز تاسف شدید از مطالب سراسر کذب آن ، اعلام می کنیم که دلیل حضور مدیر روابط عمومی شرکت کیهان افتخار سینا به همراه یکی از کارشناسان این شرکت در دفتر کانون انجمن های صنایع غذایی ایران و ملاقات با آقای خلیلی دبیر کل کانون ، مصاحبه مورخه 8/12/ 91ایشان با سرویس صنعت و معدن خبرگزاری ایسنا بود که با تیتر " بی اطلاعی از حضور نماینده رستوران های زنجیره ایی کی اف سی در ایران" با کد خبر 04762-9012 درسایت این خبرگزاری منعکس شده بود .

لذا در ملاقات با جناب خلیلی و ارایه تصویر مکاتبه ایشان با آقای علیزاده مبنی بر پذیرش عضویت در کانون ، به دبیرکل انجمن صنایع غذایی ایران یادآوری شد که بی اطلاعی شما ازنماینده کی اف سی در ایران صحت ندارد چرا که در تاریخ 15/11/91 طی نامه رسمی به امضای خود با عضویت شرکت رستوران های زنجیره ایی کی اف سی در کانون موافقت نموده بودید . بنابراین طرح این موضوع که دلیل حضور نمایندگان شرکت کیهان افتخار سینا در انجمن ، تقاضا برای عضویت بوده است کذب محض می باشد زیرا پیش از این با عضویت این شرکت در کانون موافقت شده بود .

لازم به ذکر است بعد از ملاقات نمایندگان شرکت کیهان افتخار سینا با دبیرکل انجمن صنایع غذایی ایران و یادآوری به ایشان در خصوص اطلاع نامبرده از حضور رستوران های زنجیره ای کی اف سی در ایران ، خوشبختانه جناب خلیلی در مصاحبه ای گفته های قبلی خود را تصحیح نمودند که مستندات آن موجود می باشد . البته جناب خلیلی در پاسخ به خبرنگار محترمی که از ایشان سئوال کرده بودند چگونه در مصاحبه با ایسنا از حضور نماینده کی اف سی در ایران اظهار بی اطلاعی می کنید در صورتی که طبق اسناد موجود قبلاً با عضویت آنان در کانون موافقت نمودید که ایشان دلیل این اظهار نظر خود را غافلگیر شدن از سوی خبرنگار ایسنا عنوان کرده و اظهارمیدارد چون در زمان مصاحبه تلفنی با خبرنگار ایسنا در جلسه ای حضور داشته است لذا پاسخ های ایشان دارای اشکال بود .

4- در پاسخ به بخش دیگری از اطلاعیه روابط عمومی کانون انجمن های صنایع غذایی ایران مبنی بر اینکه بخش حقوقی کانون در مسیر بررسی مدارک شرکت کیهان افتخار سینا با ارسال نامه به اداره کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص مجوز ثبت این برند در آن وزارتخانه استعلام نموده که این اداره کل نیز از صدور هر گونه مجوزی اظهار بی اطلاعی کرده است ، اعلام می شود که مجوز صادره از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط با ثبت کی اف سی توسط شرکت کیهان افتخار سینا نزد این شرکت موجود می باشد و در صورت صلاحدید برای مراجع قانونی ارسال خواهد شد. اما اینکه چرا اداره کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجوز مورد اشاره اظهار بی اطلاعی کرده است تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل .

5- در ارتباط با نامه مورخه 30/3/91 کانون انجمن های صنایع غذایی ایران خطاب به مدیرعامل شرکت کیهان افتخار سینا ، هرچند بخشی از مطالب مندرج در نامه دور از واقعیت می باشد اما این شرکت در حال آماده کردن مستندات لازم برای ارسال به کانون انجمن های صنایع غذایی بود که درکمال تعجب با انتشار اطلاعیه سراسر کذب روابط عمومی آن کانون مواجه گردید . لذا پیگیری موضوع را متوقف نموده است .

در خاتمه ذکر این نکته ضروری است که اولاً اطمینان داریم اعضای محترم هیئت مدیره کانون انجمن های صنایع غذایی ایران در جریان اظهارات غیر کارشناسی دبیرکل کانون و اطلاعیه مخدوش روابط عمومی این تشکل صنفی نمی باشند و ثانیاً اینکه شانتاز یک باره روابط عمومی کانون صنایع غذایی ایران علیه این شرکت تحقیقاً شینطنت رقبا می باشد چرا که با عرضه خدمات با کیفیت و استاندارد به مشتریان توسط رستوران های کی اف سی ، بدون شک بخش عمده ای از بازار رقبا به خطر خواهد افتاد، لذا همواره منتظر سنگ اندازی های مشابه اقدام روابط عمومی کانون صنایع غذایی ایران از طرف ایشان بوده ایم و یقیناً در آینده نیز باید با اقدامات این چنینی دست و پنجه نرم کنیم .

همچنین لازم به یادآوری است که خبرگزاری کانون صنایع غذایی ایران از ابتدای فعالیت شرکت کیهان افتخار سینا و افتتاح اولین شعبه از رستوران های زنجیره ایی کی اف سی همواره همکاری بسیار خوبی با این شرکت در انعکاس اخبار داشته است که آخرین خبر نیز با عنوان "ایجاد 3 هزار فرصت شغلی تا پایان سال جاری توسط رستوران های زنجیره ایی کی اف سی در کشور" در تاریخ 21/3/91 در سایت این خبرگزاری منعکس شده است ، لذا بر حسب وظیفه ازعزیزان دست اندرکار این رسانه قدردانی می شود .

عبـدی
مدیر روابط عمومی

(سه شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۱) ۰۹:۵۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها