دوشنبه / ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ / ۰۰:۰۱
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۲۹۱۵۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

ممنوعیت استفاده از نشان تجاری کی اف سی

مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هیچگونه مجوزی برای تبلیغات و نیز استفاده از نشان تجاری کی اف سی در تابلوی سر در واحدهای صنفی صادر نشده است.

به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، احسان الله حجتی، مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فعالیت های تبلیغاتی محصولات دارای نشان تجاری کی اف سی مربوط به رستوران های زنجیره ای گفت: دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هیچگونه مجوزی برای تبلیغات و نیز استفاده از این نشان تجاری در تابلوی سر در واحدهای صنفی صادر نکرده است.
حجتی در ادامه افزود: " کی اف سی"، که نشان تجاری رسمی رستوران های زنجیره ای مواد غذایی آماده آمریکاست، باید مجوز لازم را برای فعالیت از طریق مراجع قانونی دریافت و به این دفتر ارسال می کرد اما تا کنون مدرکی دال بر تأیید این موضوع به دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی ارائه نشده است. وی در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از عنوان مذکور در تابلوهای سردر مغازه ها با قانون ممنوعیت بکارگیری اسامی و اصطلاحات بیگانه مغایرت دارد، لذا در صورت استفاده واحدهای صنفی از نشان تجاری مذکور در تابلوهای سردر مغازه ها، ازطریق مراجع قانونی و نیروی انتظامی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

.

.

.

.

.

.

موج

(دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰) ۰۰:۰۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها