شنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ / ۱۹:۵۱
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۲۹۳۸۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی
دبیر کل کانون صنایع غذایی ایران خبر داد:

ارائه مدارک معتبر توسط نماینده کی اف سی در ایران

به گزارش فودنا ، دبیر کل کانون انجمن های صنفی صنایع غذایی ایران گفت: شرکت کیهان افتخار سینا مجوزهای خود برای اثبات نمایندگی از شرکت "کی اف سی" مادر را در اختیار این کانون قرار داده است.

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران ، ابوالحسن خلیلی افزود: بر اساس جلسه ای که با نمایندگان رستوران های زنجیره ای "کی اف سی" در ایران داشتیم و در راستای بررسی مستندات و مجوزهای قانونی این شرکت، مقرر شد مدارک قانونی فعالیت "کی اف سی" در ایران به کانون صنایع غذایی ایران ارائه شود که تاکنون بخشی از این مدارک به دست ما رسیده است. 

وی تاکید کرد: هم اکنون مدارک و مستندات شرکت کیهان افتخار سینا نماینده رستوران های زنجیره ای "کی اف سی" در ایران، در حال بررسی است که نتیجه آن به زودی اعلام خواهد شد. 

خلیلی با اشاره به خبری که هفته گذشته به نقل از وی با عنوان "هیچ شرکت آمریکایی در صنعت غذایی ایران حضور ندارد" از سوی یک خبرگزاری منتشر شده بود، گفت: موضوع بحث من تنها در خصوص فست فودها بوده که در آن خبر به نقل از من، صنایع غذایی امریکایی عنوان شده است که این طور نبوده و در تیتر آن خبر بزرگنمایی صورت گرفته است. 

لازم به ذکر است که یکی از خبرگزاری ها در خبری با تیتر "هیچ شرکت آمریکایی در صنعت غذای ایران حضور ندارد" مطالبی را از دبیر کل کانون صنایع غذایی ایران نقل کرده بود که با توجه به پیگیری های خبرنگار ما مشخص شد که این نقل قول صحت ندارد. 

این خبرگزاری به نقل از خلیلی نوشته بود که طبق اطلاعات ما، در حال حاضر هیچ شرکت صنایع غذایی آمریکایی در ایران نمایندگی ندارد. 

یادآور می شود؛ شرکت کیهان افتخار سینا سوم اسفند ماه نخستین شعبه رستوران های زنجیره ای "کی اف سی" را در جهانشهر کرج افتتاح کرد. 

(شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۰) ۱۹:۵۱
ناشناس
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ Iran
0
0
0

این شرکت آفتاب و مهتاب پاریز به نظر من واقعی نیست


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها