جمعه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۱ / ۱۲:۳۷
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۳۰۲۰۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کدام Kfc اصل است

Kfc یا کی اف سی!!!

حفظ و ارتقا کیفیت، حفظ یکنواخت استانداردهای غذایی و تنوع در غذا با توجه به اقلیم برای Kfc یک عامل مهم توسعه بوده که امروز این رستوران زنجیره ای پای خود را در ایران گذاشته است ولی حضور 2 مدعی از نمایندگی رسمی Kfc مردم را با انتخاب شاخصه های جهانی این نام غذایی مردد نموده است!!!

رستوران های زنجیره ای جهانی Kfc با ارائه فست فود بر مبنای مرغ سوخاری از سال 1952 در ایالت کنتاکی امریکا کار خود را آغاز نمود.

این درحالی بود که این رستوران بزودی توانست به رستوران های زنجیره ای Kfc در بیش از 100 کشور جهان و 13000 شعبه توسعه یابد، استقبال مردمی ، کیفیت بالا و تنوع غذ ایی در این مجموعه به شکل گرفتن برند Kfc به عنوان یک برند معروف جهانی شد.

اسفند 1390 مجموعه کیهان افتخار سینا با نمایندگی رستوران های زنجیره ای Kfc ، بصورتی کاملا پرهیاهو و رسانه ای کار خود را آغاز نمود، این در حالی بود که خبر افتتاح زودهنگام 20 شعبه ی دیگر از این نمایندگی در انعکاس خبری این افتتاح اعلام گردید.

کسب نمایندگی رسمی و مجوزهای داخلی  فعالیت این مجموعه از دیگر اخباری بود که مطرح شد.

اما در همین راستا و از همین نام تجاری جهانی در ایران شرکتی دیگر صاحب ادعا است،  شرکت آفتاب مهتاب پاریز در اصفهان مدعی نمایندگی " کی اف سی" در ایران آنهم از کی اف سی مالزی می باشد.

مالزی خود نمایندگی رستوران زنجیره ای Kfc را در سال1973 کسب نموده و اولین شعبه ی خود را فعال نموده است.

حفظ و ارتقا کیفیت، حفظ یکنواخت استانداردهای غذایی  و تنوع در غذا با توجه به اقلیم برای Kfc یک عامل مهم توسعه بوده که امروز این رستوران زنجیره ای پای خود را در ایران گذاشته است ولی حضور 2 مدعی از نمایندگی رسمی Kfc مردم را با انتخاب شاخصه های جهانی این نام غذایی مردد نموده است!!!

نکته جالب توجه این است که هر دو مدعی که یکی از Kfc نمایندگی کسب نموده است و دیگری از نمایندگی ای در مالزی، نمایندگی گرفته تا کنون پایتخت نشین نشده اند.

با توجه به اینکه کیهان افتخار سینا اعلام نموده است بزودی شعبه های خود را در تهران افتتاح می نماید ولی آفتاب مهتاب پاریز از حاشیه زاینده رود تا چهارمحال بیش نرفته است و دیگر شعبه های خود را د ر حال ساخت مطرح می نماید.

حفظ و نظارت از یک برند چه در داخل و چه در خارج همیشه برای مسئولان یک اصل احترام به صنعت بوده که در اینجا انتظار می رود این نظارت بر این دو مجموعه نیز ساری شود.

حال در این هیاهوی حضور، مردم حق دارند بدانند Kfc با استانداردهای بالا و اصلی جهانی کدام است؟

کیهان افتخار سینا با اعلام رسمی فعالیت خود آنهم رسانه ای!

یا آفتاب مهتاب پاریز در حاشیه زاینده رود!

 

(جمعه ۲۵ فروردین ۱۳۹۱) ۱۲:۳۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها