چهارشنبه / ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۷:۱۱
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۶۰۳۴۳
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات
حسین کریمی، مدیرعامل صنایع غذایی همینه:

پشمک با برند تجاری باباکندی محصولی از همینه / سودمندی نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران در رشد صنعت غذا و افزایش تولید ناخالص ملی

حسین کریمی، مدیرعامل صنایع غذایی همینه در گفتگو با فودنا درباره جایگاه نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات می گوید: با توجه به اظهارات رییس سازمان توسعه تجارت مبنی بر اینکه صنایع غذایی در تولید ناخالص داخلی و صادرات نقش موثری را ایفا می‌کنند و بعد از نفت و صنایع پتروشیمی در تولید ناخالص داخلی پیشتاز است وجود رویدادهایی مانند نمایشگاه شیرینی و شکلات برای رشد صنعت غذا و افزایش تولید ناخالص داخلی بسیار سودمند است.

همچنین برگزاری چهار ده ساله این نمایشگاه و استقبال مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان در این نمایشگاه نشان دهنده موفقیت این رویداد در صنعت کشور می باشد.

حسین کریمی در این گفتگو به دستاوردهای همینه اشاره کرد و افزود: صنایع غذایی همینه اقدام به تولید انواع پشمک با برند تجاری باباکندی کرده است و با استفاده از تیم مجرب در زمینه تحقیق و توسعه محصولات با کیفیت و خوش طعم را به بازار عرضه خواهد کرد که در نمایشگاه شیرینی و شکلات معرفی خواهد شد.

مدیر عامل صنایع غذایی همینه ضمن دعوت از بازدیدکنندگان محترم برای بازدید از غرفه صنایع غذایی همینه در سالن 35 نمایشگاه بین المللی خبر تازه ای داد و گفت:با جدیدترین محصولات این شرکت نظیر انواع پشمک و انواع فرآورده ژله ای آماده مصرف در غرفه همینه می توانید آشنایی بیشتری داشته باشید.

نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات از تاریخ 23 الی 26 شهریور (از ساعت 10 الی 18 ) میزبان علاقمندان به صنعت شیرینی و شکلات می باشد.

(چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴) ۱۷:۱۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها