چهارشنبه / ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۱:۲۲
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۶۰۳۳۳
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات
علی محمد بابایی، مدیر عامل اسپرسا-پاپ آپ :

نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات فرصتی برای معرفی دستاورد و توانمندی ها / صادرات قابل توجه و رو به رشد محصولات کوهیار

علی محمد بابایی درباره دستاوردهای مجموعه صنایع غذایی کوهیار در نمایشگاه بین المللی شیرینی وشکلات می گوید: با محصولات با کیفیت و جدید و طعم متفاوت و بسته بندی های شکیل در خدمت بازدیدکنندگان محترم هستیم و همچنین تولید کنندگان و مصرف کنندگان می توانند از نزدیک با محصولات آشنا شوند . با توجه به اینکه سالانه میزان صادرات شیرینی و شکلات روبه افزایش است صنایع غذایی کوهیار (اسپرسا ) صادرات قابل توجهی از محصولات را تا کنون انجام داده است .

علی محمد بابایی، مدیر عامل اسپرسا-پاپ آپ از مشارکت کنندگان در نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات در گفتگو با فودنا درباره نمایشگاه شیرینی و شکلات گفت: نقش اصلی نمایشگاه در صنعت شیرینی و شکلت معرفی دستاوردها و نمایش توانمندی های شرکت هاست و فرصتی برای معرفی دستاورد و توانمندی ها به مشتریان و فراهم آوردن فرصت تجاری و اقتصادی است و هم متخصصین و هم عموم مردم می توانند با دستاورهای جدید آشنا شوند و ارتباط نزدیک بین تولیدکنندگاه و مصرف کنندگاه محترم برقرار می گردد.

علی محمد بابایی درباره دستاوردهای مجموعه صنایع غذایی کوهیار در نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات می گوید: با محصولات با کیفیت و جدید و طعم متفاوت و بسته بندی های شکیل در خدمت بازدیدکنندگان محترم هستیم و همچنین تولید کنندگان و مصرف کنندگان  می توانند از نزدیک با محصولات آشنا شوند . با توجه به اینکه سالانه میزان صادرات شیرینی و شکلات روبه افزایش است صنایع غذایی کوهیار (اسپرسا ) صادرات قابل توجهی از محصولات را تا کنون انجام داده است .

ایشان در ادامه خبر دادند: با لطف خداوند صنایع غذایی کوهیار امسال با دست پرو تولیدات جدید درنمایشگاه حضورخواهد داشت چندین نوع تافی درنمایشگاه عرضه  وبه نمایش درخواهد آمد.

 صنایع غذایی کوهسار از تاریخ 23 الی 26 شهریور ماه از ساعت 10 صبح الی 18 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان علاقمندان می باشد.

نمایشگاه شیرینی و شکلات

اطلاعات مجموعه:

تلفن: 66284780

دورنگار: 66284780

babaishahin4@gmail.com

تولیدکننده : تافی،آبنبات،آدامس آب میوه

(چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴) ۱۱:۲۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها