سه شنبه / ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۰:۱۰
سرویس : آزمایشگاه، گواهینامه ها و اسانس
کد خبر : ۶۰۲۹۷
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آزمایشگاه، گواهینامه ها و اسانس
محسن برکتین مدیر عامل شرکت دانش بنیان طعم و عطر ماگنولیا:

طراحی طعم های بسیار جدید و متنوع ویژه صنایع دوغ و لبنیات و همچنین شیرینی و شکلات در طعم و عطر ماگنولیا / نقش مهم نمایشگاه شیرینی و شکلات در شناسایی، معرفی و برند سازی واحدها و محصولات جدید

مدیر عامل شرکت دانش بنیان طعم و عطر ماگنولیا در گفتگو با فودنا درباره نمایشگاه شیرینی و شکلات گفت: با توجه به این که در بخش صنعت غذا بیش از 12000 واحد صنعتی فعال در کشور وجود داشته و تولید انبوه دارند و بخش قابل توجهی از واحدهای صنعتی مختص کارخانجات تولید کننده نام ، شیرینی و شکلات می باشد، نمایشگاه شیرینی و شکلات می تواند نقش مهمی در شناسایی، معرفی و برند سازی واحدهای نوپا و یا شناسایی و معرفی محصولات جدید شرکت های دارای سابقه را داشته و زمینه ساز ارتباطات داخلی و بین المللی آنها گردد .

برکتین در ادامه افزودند: همچنین این نمایشگاه فضای مناسبی را جهت ارزیابی نیازمندیهای بازار ، ارزیابی جایگاه و موقعیت شرکت ها در بازار و شناخت تأمین کنندگان مرتبط فراهم می آورد.

 

محسن برکتین مدیر عامل شرکت دانش بنیان طعم و عطر ماگنولیا درباره دستاوردهای مجموعه خود گفت: دستاوردهای جدید این شرکت در زمینه ارائه و معرفی محصولات جدید در زمینه طعم و رنگ طبیعی خوراکی با رویکرد و تمرکز بر پروفایل های طعمی متناسب با ذائقه ایرانی می باشد .

همچنین این شرکت در زمینه اینکپسولیشین طعم های مایع خوراکی دستاوردهای جدیدی دارد که حائز اهمیت خصوصاً برای طعم های مورد مصرف در صنایع شیرینی و شکلات که نیازمند به حرارت بالا در فرآیند تولید می باشند را دارد .

 مگنولیا

برکتین به توفیقات مجموعه تحت مدیریتش اشاره کرد و افزود:  این شرکت موفق به طراحی طعم های بسیار جدید و متنوع ویژه صنایع دوغ و لبنیات و همچنین شیرینی و شکلات گردیده است که از کارخانجات معظم صنایع غذایی دعوت به عمل می آورد تا از سالن شماره 40 دیدن به عمل آورد .

 

به گزارش فودنا، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی وشکلات از تاریخ 23 الی 26 شهریور 94 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران از ساعت 10 صبح الی 18 میزبان علاقمندان و صنعتگران می باشد.

(سه شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴) ۱۰:۱۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها