چهارشنبه / ۴ بهمن ۱۳۹۱ / ۰۹:۲۰
سرویس : رستوران ها و کافه
کد خبر : ۳۷۰۳۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس رستوران ها و کافه

عموهای فیتیله ای در کنار فرزندانتان در کیدزلند

به گزارش فودنا، با توجه به افتتاح رستوران های کیدزلند در اسفندماه علیرضا آقایی، تهیه کننده برنامه های شاد فیتیله محبت ضمن اشاره به آماده شدن برنامه ی جدید از سری برنامه های فیتیله ، اعلام کرد که عموهای فیتیله ای در زمان افتتاح و کار رستورانهای کیدزلند در کنار این مجموعه رستوران هستند و تا زمانی که سلامت و کیفیت در خدمات و غذاهای رستوران کیدزلند باشد با افتخار در کنار فرزندان ایران زمین دراین محیط شاد حضور دارند.

به گزارش فودنا، با توجه به افتتاح رستوران های کیدزلند در اسفندماه علیرضا آقایی، تهیه کننده برنامه های شاد فیتیله محبت  ضمن اشاره به آماده شدن برنامه ی جدید از سری برنامه های فیتیله ، اعلام کرد که عموهای فیتیله ای در زمان افتتاح و کار رستورانهای کیدزلند در کنار این مجموعه رستوران هستند و تا زمانی که سلامت و کیفیت در خدمات و غذاهای رستوران کیدزلند باشد با افتخار در کنار فرزندان ایران زمین دراین  محیط شاد حضور دارند.
محمد مسلمی یکی از عموهای فیتیله ای با اشاره به تغذیه ی سالم گفت: در فیتیله محبت بحث از تغذیه و فرهنگ بصورت داغ انجام می شود و خوشحالیم که در رستورانهای کیدزلند نیز در همین راستا در کنار مردم هستیم.
حمید گلی در راستا شخصیت سازی بر پایه اصول و فرهنگ ایرانی گفت: ما در قدیم با شخصیت نی نی من سعی در فرهنگسازی غذایی داشتیم که متاسفانه ادامه پیدا نکرد.
علی فروتن دیگر شخصیت عموهای فیتیله ای در مورد برنامه های فیتیله ای در راستای بازی تاتر گفت ، ما 20 قسمت کارشناسی شده کار کردیم که با اصول فرهگی ایرانی و غذایی سالم ارائه می شود.

(چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱) ۰۹:۲۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها