شنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۱ / ۲۳:۲۸
سرویس : رستوران ها و کافه
کد خبر : ۳۵۶۶۹
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس رستوران ها و کافه
سرزمین کودک ایرانیان

kid’s land رستورانی بر پایه سلامت و نشاط فرزندانمان

رستورانهای زیادی، غذا و یا بسته های کودک را در لیست غذایی خود کنار غذای بزرگسالان سرو می کنند ولی برای اولین بار kid’s land رستورانی با محوریت کودکان و بصورت کاملا تخصصی در ایران برای محدوده ی 12 ماه الی 24 ماه و 24 ماه تا 5 سال و 5 سال به بالا آماده ی تجهیز و افتتاح در محیطی با طراحی متفاوت و زیبا می باشد.

به گزارش فودنا در اولین نشست خبری kid’s land مدیر عامل این مجموعه مهندس عظیمی فر گفت: ویژگی بارز این رستوران پوشش دادن غذا برای تمامی سنین می باشد،  و همچنین در مواد اولیه برگرفته از بهترین مواد و بسته بندی های زیبا و طراحی های سنتی می باشد

در ادامه عظیمی فر افزود: برای جذابیت بسته بندی ها بر روی جعبه های غذا از بازی های سنتی مثل دوز ، خط و نقطه و ... استفاده شده است .

سرزمین کودک ایرانیان

ایشان در این نشست خبری با اشاره به بشقاب سلامت به عنوان یک بسته غذایی سالم مطابق با سن کودکان گفت:طرح بشقاب سلامت برای اولین بار برای محدوده ی 1 تا 5 سال تهیه شده است که کودکان در فضایی شاد و کاملا مستقل می توانند شخصا با انتخاب این غذا ، نسبت به تامین نیازهای غذایی خود، سفارش دهند و در زمان انتظار آماده سازی غذا ، امکان استفاده از بازیها و امکانات تفریحی را بصورت رایگان داشته باشند.

مدیر عامل شرکت سرزمین کودک ایرانیان گفت: سیستم بازیهای کودکان در این مجموعه به این صورت است که موقع غذا خوردن بطور خودکار قطع می شود و کودکان می توانند بعد از یک بازی سالم غذای خود را میل نمایند.

ایشان در مورد نوشیدنیهای غذایی کودکان به عرقیات طعم دار با اسانس های مختلف اشاره کرد و نامگذاری نوشیدنیهای را از افسانه های قدیمی ایرانی بر شمرد.

 مهندس تاشیان عضو هیات مدیره سرزمین کودک ایرانیان، استفاده از برند  kid’s land را نشانه توسعه جهانی رستوران های فرهنگی خود نامید و لازمه کسب استانداردهای جهانی دانست و گفت: استفاده از این نام تجاری هیچ منافاتی با فرهنگ اصیل ایرانیمان ندارد و حتی می توان با رویکردی ایرانی و اسلامی ، فرهنگ خودمان را نیز در میان کشور های دیگر اشاعه داد.

مهندس تاشیان افتتاح اولین شعبه  kid’s land   را اسفندماه 1391 اعلام کرد و گفت بعد از افتتاح اسفندماه دیگر شعب     kid’s land  در زمان بندی زودتر انجام خواهد شد.

شماره تماس: 38 - 96667331

www.iraniankidsland.ir


(شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱) ۲۳:۲۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها