دوشنبه / ۴ دی ۱۳۹۱ / ۱۰:۵۹
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۳۶۴۷۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

کارخانه آب معدنی کریستال تعطیل شد

کارخانه آب معدنی کریستال به دلیل ندادن مجوز تردد کامیون های حمل محصول توسط پلیس راه تعطیل شد.

 طی دو سال گذشته به رغم موافقت و همراهی استاندار مازندران، فرماندار چالوس و مسولان وزارت راه  متاسفانه پلیس راه به بهانه حفظ امنیت از تردد کامیون های حمل بار شرکت آب معدنی کریستال در جاده چالوس جلوگیری می کند.
بنا بر این گزارش این مخالفت در حالی ابراز می شود که به منظور حمل مواد غذایی و سوخت و همچنین فعالیت های عمرانی  روزانه  ده ها کامیون در جاده چالوس تردد می کنند.
به گزارش  خبرنگار ما، حسین صدیق شریف، مدیرعامل شرکت آب معدنی و نوشیدنی های هزار چشمه آبشار( کریستال) در نامه ای به مقامات مسوول نوشته است:" تلاش های مستمر و تحمل زیان های مادی مدیران این شرکت که در طول سال های گذشته به منظور جلوگیری از توقف چرخه تولید و با هدف حفظ اشتغال کارکنان انجام شد در نهایت به جایی نرسید و حل نشدن مشکل تردد، بالاخره ادامه فعالیت را برای این واحد صنعتی غیرممکن ساخت.
لذا علی رغم میل باطنی سرمایه گذاران و در حالی که تمامی شرایط فنی و مالی برای تولید با ظرفیت کامل فراهم می باشد، با کمال تاسف این کارخانه در سال "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" فقط به دلیل عدم امکان انتقال محصولات خود از تاریخ 1 /10/ 1391 به طور کامل تعطیل شد.


 جریمه سنگین رانندگان
 
درویش اسکندری، محمد احمدی، حسن طالبی، حسین طالبی، هاشم و وحید یسره، روح الله نجفی، تقی سلطانی، عباس کوهستانی، یدالله مراد جعفری، ایرج پولادی و....از جمله رانندگان این شرکت بودند که  به بیان مشکلات خود پرداختند.
آنها در این گفت‌وگو تنها مشکل خود را عدم صدور مجوز تردد در محور کندوان عنوان کردند و بیان داشتند: این در صورتی است که بقیه شرکت‌های ساختمانی و پیمانکاران آسفالت آزادراه و سیاه بیشه با کامیون‌های 10 چرخ و 18 چرخ اجازه تردد دارند اما برای ما که آب‌ معدنی را حمل می‌کنیم جریمه‌های سنگین صادر می‌شود.
یکی از رانندگان گفت: من تاکنون 700 هزار تومان جریمه شده‌ام، یکی دیگر از رانندگان از جریمه‌های 80 تا 450 هزار تومانی خود دم می‌زد و همچنین از دریافت شش نمره نفی خود گفت.
بسیاری از رانندگان با اشاره به اینکه ماشین خود را به صورت قسطی خریداری کرده بودند، ادامه دادند: با تعطیل شدن کارخانه نه تنها از کار بیکار می‌شوند در تامین معیشت زندگی نیز می‌مانند.
رانندگان کارخانه آب‌معدنی کریستال تصریح کردند: مجوز تردد برای ما تنها در محدوده استان مازندران صادر نمی‌شود و ما برای تردد بعد از تونل در محدوده البرز مشکلی بابت تردد نداریم.
آنها ادامه دادند: ما با مدیران کارخانه مشکلی نداریم، آنها هم به همین مشکل دچار هستند و عدم تحویل تولیدات به مشتری آنها را با ضررهای زیادی مواجه کرده است.

 

فود پرس

(دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱) ۱۰:۵۹
ناشناس
۱۳۹۴/۱۰/۲۰
0
0
0

البته مشکل تعطیلی بر میگرده به چند مقوله:

 1- مدیریت عامل شرکت آقای شریف جزو نوابغ درگیری با پرسنل و مردم و ادارات هستند.

 2-ایشان هیچگونه سابقه اجرایی نداشته و به سفارش اقایان وارد شرکت شده اند.

 3-با توجه به درگیری با اهالی محل بطور مستمر و باز بودن سرچشمه
آب و استفاده تعدادی مغازه دار اراف از سرچشمه گاها آبها توسط افراد مغرض آلوده میگردد.

 4- پیدا شدن فضولات و برگ درختان و ....

 در آبهای بسته بندی کریستال شاهد این ماجراست.

امیر
۱۳۹۵/۰۳/۱۱ Iran
0
0
0

من از استفاده کنندگان همیشگی آب معدنی کریستال هستم در رابطه با مدیر عامل مصداق هر کسی از ظن خود شد یار من می باشد و ربطی به آب معدنی ندارد ولی از نظر کیفیت و بهداشت بنظر من این آب جزو سه برند برتر آب معدنی ایران میباشد .و تابحال مشکل بهداشتی مشاهده ننموده
ام .

پورکاشف
۱۳۹۵/۰۳/۱۱ Iran
0
0
0

من یکی از مصرف کنندگان مجموعه تولیدات گروه راهب میباشم که آب معدنی کریستال وگلاب ربیع یکی از شناخته ترین محصولات این گروه میباشد من با توجه به سابقه ای که در صنایع غذایی دارم وبا توجه به مصرف مداوم آب معدنی به طور روزانه مصرف آب معدنی کریستال را به هموطنان
عزیزم توصیه میکنم وسخنان دوست عزیزمان را کذب محض میدانم قابل توجه :آمحصولات غذایی تولید شده توسط آزمایشگاه هرکارخانه قبل ازورودبه بازارمورد آزمایشات انگلی ومیکروبی قرار میگیرد

مرتضی شیرازی
۱۳۹۶/۰۲/۱۶ Iran
0
0
0

چاپ عادل -زمینه فعالیت :چاپ شیرینک. قابلیت چاپ تا 8 رنگ .با بهترین ومرغوب ترین مرکب های خارجی . ادرس :تهران تهرانپارس.خیابان اتحاد.خیابان پنجم غربی .نبش خیابان احسان.پلاک 45 77357222 داخلی 1 شیرازی


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها