دوشنبه / ۱ آبان ۱۳۹۱ / ۰۹:۴۴
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۳۵۰۵۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

ونوس برند سلامتی کاله به بازار معرفی شد.

به گزارش فودنا ، کاله برای اولین بار در ایران محصولاتی را با برند ونوس جهت سلامتی مصرف کنندگان وارد بازار کرد.

تولید محصولات سلامت همواره سرلوحه فعالیت‏های شرکت کاله بوده است. در این میان دسته‏ای از محصولات تولید می‎شود که شاخص سلامت ویژگی نخست آنهاست. ماست کِفیر، نوشیدنی کِفیر، ماست همزده کم چرب، ماست پروبیوتیک کم چرب، پنیر امگا 3 و پنیر کاتیج بخشی از این محصولات است که ما در گام نخست تولید کرده‏ایم.
ما این محصولات را با نام ونوس به بازار عرضه می‏کنیم؛ چرا که باور داریم، محصولات ونوس می‏توانند زیبایی، شادابی و سلامت مصرف‏کنندگان را تضمین کنند.
ونوس از کجا به ذهن ما رسید؟
ما هم مثل شما نام ونوس را در اساطیر شنیده‏ بودیم. ونوس یکی از خدایان یونان باستان و الهه زیبایی، جوانی و عشق است. ما باور داریم که محصولات ونوس کاله، لذت زندگی را با سلامت و شادابی شما همراه می‏کنند و به همین دلیل نام ونوس را برای آن‏ها انتخاب کرده‏ایم.
آیا به سلامتی خود اهمیت می‏دهید؟
اگر پاسخ شما به این پرسش مثبت است، می‏دانیم که محصولات ونوس همیشه در سبد خرید شما خواهد بود. این نشان می‏دهد که شما چقدر به خود و خانوادۀ خود اهمیت می‏دهید و به سلامتی، نشاط و شادابی توجه دارید.
حالا بهتر است پیش از خرید، کمی دربارۀ هر یک از این محصولات بیشتر بدانیم تا با اطمینان و اطلاعات کافی آن‏ها را بخریم و مصرف کنیم.

محصولات ونوس: سرخوشی پایدار، سلامتی ماندگار
ماست و نوشیدنی کِفیر: کِیف زندگی
پشت کوه‏های بلند شمال کشورمان، سرزمینی هست به نام قفقاز که مردمانش معروفند به طول عمر زیاد، سلامت بدن و داشتن پوست شاداب. اکسیر جوانی قفقازی‏ها مصرف کِفیر در رژیم غذای روزانه است.
از کفیر، علاوه بر اینکه به عنوان یک آشامیدنی سالم استفاده می‏شود؛ ماست و دیگر فرآورده‏های لبنی نیز تهیه می‏شود. البته نوشیدنی کفیر را نباید با دوغ اشتباه گرفت؛ زیرا دوغ بیشتر آرامبخش است؛ در حالی که مصرف نوشیدنی کفیر شما را سرِ کِیف می‏آورد.
کفیر واژه‏ای روسی است، به معنی حال و احوال خوب که از زبان ترکی وارد زبان روسی شده است. این ماده اسیدی، به عنوان یکی از فرآورده‏های تخمیری شیر، نشاط‏آور است و اندکی گاز طبیعی دارد.
پنیر امگا 3: تناسب زندگی
مصرف پنیر امگا 3، علاوه بر حفظ سلامتی و ایجاد لذت ناشی از طعم آن، امگا 3 لازم برای بدن را نیز تأمین می‏کند. این ماده یکی از اسیدهای چرب مفید است که بدن انسان نمی‏تواند آن را به صورت طبیعی تولید کند، به همین دلیل ضرورت دارد که در این ماده حیاتی در رژیم غذایی روزانه ما گنجانده شود تا تناسب اندام، سلامت جسمی و روانی داشته باشیم.
پنیر کاتیج: طراوت زندگی
پنیر کاتیج، پنیری ایده‏آل است برای افرادی که مایلند تناسب اندامشان حفظ شود. پنیر کاتیج از شیرتازه و پاستوریزه گاو تهیه می‏شود. این پنیر منبعی از پروتئین نیز به حساب می‏آید و پزشکان در رژیم غذایی برای درمان بسیاری از بیماری‏ها توصیه می‏کنند.
ماست پروبیوتیک کم‏چرب: همراه زندگی
ماست پروبیوتیک کم‏چرب کاله علاوه بر چربی کم و کنترل شده، پروبیوتیک است. این ماست علاوه بر کنترل کلسترول، سرشار از کلسیم بوده و برای کنترل وزن بدن نیز مفید است. پروبیوتیک در لغت به معنی «برای زندگی» و «زندگی بخش» است و میکرو ارگانیسم‏هایی دارد که شادابی، ایمنی و سلامتی بدن و پوست و مو را تضمین می‏کنند.
ماست همزده کم‏چرب: طعم زندگی
ماست همزده کم چرب، علاوه بر ویژگی‏های ماست کم‏چرب، طعم بی‏نظیر ماست همزده را نیز دارد. این ماست قطعاًً برای افرادی که برای تناسب اندام خود رژیم گرفته‏اند و به دنبال یک ماست کم‏چرب و خوش طعم هستند، مطلوب خواهد بود. این ماست به هضم غذا کمک می‏کند و تندرستی را برای شما به ارمغان می‏آورد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با گروه روابط عمومی کاله تماس بگیرید.

66475542

 

(دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۱) ۰۹:۴۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها