سه شنبه / ۲۵ مهر ۱۳۹۱ / ۱۳:۵۰
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۳۴۸۸۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

دریافت نشان ایمنی و سلامت توسط شرکت کاله با محصول نوشیدنی کفیر

به گزارش فودنا ، در روز جهانی غذا ، نوشیدنی کفیر کاله موفق به دریافت نشان ایمنی و سلامت در کشور شد.

نوشیدنی کفیر یک نوشیدنی طبیعی ترش با گازی ملایم است که از تخمیر شیر بدست می‏آید. شاید برایتان عجیب باشد اگر بفهمید کفیر یکی از پرقدمت‏ترین فرآورده‏های شیر است که ردپای آن را باید در منقطه قفقاز واقع در جنوب غرب روسیه جست. شاید به همین دلیل است که این نوشیدنی در نواحی مجاور قفقاز از جمله شرق و شمال اروپا از محبوبیت زیادی برخوردار است. این نوشیدنی منحصربفرد عطر و طعم خوشی دارد و به ذائقه ایرانیان نیز نزدیک است. نام کفیر برگرفته از زبان ترکی است و قسمت اول آن یعنی "کِف" (Kef) به معنای "لذت‌بخش" است.
کفیر دوست اکوسیستم بدن شماست. اگر در طول روز استرس زیادی دارید، یا اینکه از رنگ و روی پوستتان راضی نیستید، کفیر می‏تواند دوای دردتان باشد چراکه پر است از آنزیم ها و باکتری های تک سلولی که به شما در حفظ تعادل شیمیایی در بدنتان می‏کنند. وجود کلسیم و فسفر در این ماده غذایی ارزشمند چیزی نیست که بتوان از قلم انداخت زیرا در ترمیم پوست و طراوات و در نهایت زیبایی شما نقش بسزایی دارند.

اگر روزانه با حجم زیادی از کار فکری دست و پنجه نرم می‏کنید و حس استرس و خستگی را همیشه درونتان حس می‏کنید، نوشیدنی کفیر می‏توان گره‏گشا باشد زیرا با برقراری تعادل در فعالیت‏های شیمیایی بدن، تنظیم و ضد عفونی دستگاه گوارش و تامین ویتامین‏های مورد نیاز بدن سیستم عصبی را تقویت می‏کند. کفیر به آن‏دسته از خانم‏ها که رژیم غذایی دارند نیز توصیه می‏شود چراکه از بروز عوارض جانبی رژیم بر سیستم عصبی جلوگیری می‏کند. بی شک زندگی پر استرس و فشار خون بالا عمر انسان را کوتاه می‏کند. بیاییم با مصرف این نوشیدنی بی‏نظیر شانس خود را برای داشتن زندگی طولانی، زیبا و پربرکت امتحان کنیم

 

(سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱) ۱۳:۵۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها