شنبه / ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۶:۳۳
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۳۳۶۹۷
گزارشگر : ۱۰۲۴
سرویس فرآورده های لبنی

کاله به ظرفیت جذب 3 هزار تن شیر رسیده است

استاندار مازندران گفت: شرکت کاله از یک بنگاه کوچک با دریافت سه لیتر شیر در روز امروز به کارخانه‌ای بزرگ تبدیل شده که ظرفیت جذب آن به 3 هزار تن شیر در روز رسیده است.

سید علی اکبر طاهایی در حاشیه نشست هم‌اندیشی استاندار و مدیران کل مازندران با هیئت مدیره مجموعه لبنی کاله در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: مدیران کل مازندران با رعایت ضوابط با شرکت‌های بزرگی همانند کاله که در ارزآوری برای استان نقش عمده‌ای دارند همکاری و تعامل سازنده برای رشد و پیشرفت کشور داشته باشند.

وی با اشاره به شعار امسال افزود: رهبر انقلاب به خاطر ظرفیتی که در مردم و مسئولان مشاهده می‌کنند دست به این کار می‌زنند بنابراین در دولت‌های مختلف شعارهای رهبر انقلاب رنگ و بوی دیگری داشت ولی در این دولت با توجه به همت و کار مردم و دولتمردان کار و تولید ملی را برگزیدند.

استاندار مازندران اظهار داشت: روند توطئه‌ها و تهدیدات استکبار جهانی از ابتدای انقلاب بر مبنای اقتصاد بود ولی هم‌اکنون استکبارگران در این برهه از زمان قلب انقلاب را در این بخش نشانه گرفتند.

وی با اشاره به تشکیل مجموعه ورزشی کاله عنوان کرد: در بخش ورزش نیز هدف کاله تیمداری با حضور بازیکنان مطرح کشور برای کسب عنوان نبوده است بلکه این تیم با هدف همگانی کردن ورزش، توسعه آن و ایجاد سلامتی گام به عرصه حرفه‌ای گذارد.

طاهایی با اشاره به ساخت نخستین سالن 8 هزار نفری والیبال توسط مجموعه کاله در آمل تصریح کرد: در کشورمان تمهیدات لازم برای ساخت سالن‌های ورزشی توسط بخش خصوصی کمتر مشاهده می‌شود با توجه به اقدامات مسئولان کاله از وزیر ورزش و معاون اول رئیس جمهور در نامه‌ای خواستیم تا از شرکت کاله مازندران و زمین سالن ورزشی آن بازدید داشته باشند.

طاهایی با اعلام اینکه تیم‌های والیبال و بسکتبال کاله هیجان زیادی در بین جوانان و مردم مازندران ایجاد کردند، گفت: باید این حرکت بزرگ تداوم داشته باشد.

نماینده عالی دولت در مازندران همت و تلاش مسئولان این باشگاه برای احداث سالن را قابل تقدیر برشمرد و خاطرنشان کرد: این شرکت از یک بنگاه کوچک با دریافت سه لیتر شیر در روز امروز به کارخانه‌ای بزرگ تبدیل شده است که ظرفیت جذب آن به سه هزار تن شیر در روز رسیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بانک‌های خصوصی و دولتی در کشورمان اذعان داشت: بانک‌ها یکی از حامیان بازار سکه و ارز هستند تا بخشی از مشکلات خود در مقابل تعهداتی که به مردم در زمینه سوددهی داده‌اند را بتوانند برطرف کنند.

.

.

.

.

.

.

فارس

استاندار مازندران در بیان اینکه بانک‌های دولتی نیز به شدت در مضیقه هستند و کمتر در بخش تولید مشارکت دارند، عنوان کرد: در مازندران 150 میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک مسکن به مسکن مهر تعلق گرفت.

(شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱) ۱۶:۳۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها