شنبه / ۲۳ آذر ۱۳۸۷ / ۱۳:۱۰
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۹۹۵۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی
با استفاده از جدید ترین تکنولوژی روز اروپا

صنعت لبنیات ایران متحول می شود

جدیدترین تکنولوژی تولید محصولات لبنی که مورد تایید استاندارد های روز اروپا می باشد ، تحولی عظیم در صنعت لبنیات ایران به خصوص ماست ایجاد کرده است

به گزارش روز شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران « ایسکانیوز » ،خلیل صبایی مدیر عامل شرکت تولید محصولات لبنی کیان مشکات (میکال) با بیان مطلب فوق تعامل هر چه بیشتر بخش خصوصی و دولتی را در تامین مواد اولیه ضروری دانست و تاکید کرد : تعامل دو بخش دولتی و خصوصی حلقه کار آمدی است که قطعاً ارتقاء رشد سطح کیفی محصولات را به همراه دارد و از طرفی بررسی های عمیق و موشکافانه در زمینه چگونگی تامین مواد اولیه و مقایسه آن بین دو بخش مذکور نه تنها مبنای تعیین قیمت محصولات در آینده می شود بلکه سبب پاسخگویی مناسب به تقاضای مصرف کنندگان در بازار خواهد شد.
وی گفت : هم اکنون به دلیل عدم هماهنگی لازم بین برخی نهادها و سازمانهای مختلف ، تولید کنندگان محصولات لبنی با مشکلاتی مواجه شده اند که این مسئله بسیار نگران کننده است .
این تولید کننده محصولات لبنی در خصوص مشکلات پیش روی این صنعت افزود : در حال حاضر کمبود علوفه در کشور و در عین حال صادرات این محصول به کشور های حوزه خلیج فارس ،با وجود واردات جو از دیگر کشورها ، دامداران را با مشکلاتی مواجه کرده به طوری که بسیاری از فعالان این صنعت ناچار به تعطیلی مراکز خود شده اند که این مسئله زنگ خطری برای صنعت لبنیات کشور می باشد و توجه مسئولین را می طلبد .
صبایی حمایت مسئولین جهت خود کفایی در تامین مواد لبنی را ضروری دانست و تاکید کرد : با توجه به پتانسیل موجود در کشور اگر دامداریها و کارخانه های لبنی در تولید مواد اولیه مورد نیاز خود کفا شوند، در دیگر بخشها چون تولید ، توزیع و بسته بندی نیز وارد خواهند شد که این مسئله دستاوردهای خوبی رادر پی خواهد داشت .
وی به ورود تکنولوژی جدیدی در تولید محصولات لبنی به کشور اشاره کرد و گفت : شرکت کیان مشکات تنها نماینده انحصاری نوعی پودر پروتئینی با کار بردهای متفاوت در ایران است که استفاده از این محصول تحول عظیمی را در صنعت لبنیات به ویژه در تولید انواع ماست ایجاد نموده است .
وی با اشاره به مزایای این ماده پروتئینی تصریح کرد: از آنجایی که امروزه استاندارد بودن هر محصول حرف اول را می زند و رضایت مندی مصرف کنندگان را به همراه دارد ، این ماده پروتئینی با استفاده از جدید ترین تکنولوژی روز اروپا در کشور آلمان تهیه شده که دارای مزایایی چون جلوگیری از فرسودگی و پوکی استخوان می باشد.
وی افزود :این ماده پرو تئینی نسبت به شیر خشک غنی تر بوده و دارای انواع مواد تقویتی مورد نیاز بدن می باشد.
به گزارش ایسکانیوز ،شرکت کیان مشکات با نام تجاری میکال در آبانماه سال جاری بعنوان یکی از واحدهای نمونه استاندارد استان تهران انتخاب و موفق به دریافت لوح و تندیس واحد نمونه استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گردید.

(شنبه ۲۳ آذر ۱۳۸۷) ۱۳:۱۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها