دوشنبه / ۱۱ شهریور ۱۳۸۷ / ۱۲:۵۱
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۸۹۳۱
گزارشگر : ۱۰۱۸
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

"دیبا مزه توس " اولین تولیدکننده کنسرو غذاهای سنتی با درب آسان بازشو " بدون موادشیمیایی ،متناسب با ذائقه ایرانی،مقرون به صرفه "

شرکت صنایع غذایی دیبامزه توس با هدف آشنایی مجدد مردم و فرهنگ مصرف غذاهای سنتی ایران و با استفاده از تجارب ارزشمند کارشناسان صنایع غذایی در نخستین گام فعالیت رسمی خود با تولید کنسرو میرزا قاسمی ، کشک و بادمجان، پیاز داغ با نام تجاری " با مزه " در سال 1386 وارد عرصه تولید صنعت غذایی کشور گردید .

شرکت دیبامزه توس در زمینی به مساحت 5000 مترمربع در شهرک صنعتی توس احداث گردیده که بخشش عظیمی از ماشین آلات و دستگاه های تولیدی آن به منظور حفظ و ارتقاء کمی و کیفی از کشورهای اروپائی تامین و راه اندازی شده است .

آزمایشگاه و واحد کنترل کیفیت این مجموعه با امکانات و تجهیزات مدرن یکی از موفق ترین واحدهای موثر این شرکت است که با دقت و حساسیت خاص کنترل کامل : مواد اولیه ،مراحل تولید و محصول نهایی را برعهده دارد .

محصولات این شرکت علاوه بر استان های خراسان رضوی ،شمالی و جنوبی در مراکز استان های بزرگ کشور توزیع گردیده و قابل ذکر است که صادرات آن به کشور کانادا نیز آغاز شده است .  

تولید آزمایشی محصولات جدید با موفقیت آغاز و در آینده ای نزدیک علاوه بر کنسرو غذاهای سنتی جدید ،انواع ترشیجات و شورجات با نام بامزه نیز به بازار ارائه خواهد نمود .  

تلفن تماس : 5- 05115411092 , 05117641391

آدرس سایت:           www.bamazeh.ir

(دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۸۷) ۱۲:۵۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها