سه شنبه / ۹ مهر ۱۳۹۸ / ۱۳:۰۱
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۸۸۷۹۴
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

ایران از لحاظ تعداد برگزاری نمایشگاه‌ها در منطقه حرف اول را می زند

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران گفت: در قانون برنامه ششم رشد ۲۱.۷ درصدی برای صادرات پیش بینی شده است که برای تحقق ان لازم است به برگزاری نمایشگاه های داخلی و خارجی توجه ویژه ای شود.

بهمن حسین زاده امروز در یک نشست خبری با بیان اینکه کشور های دارای اقتصاد قدرتمند نمایشگاه های زیادی برگزار می کنند گفت: از لحاظ تعداد برگزاری نمایشگاه ها کشور ما در منطقه حرف اول را می زند. 
 
رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه ها خط مقدم توسعه صادرات است بیان داشت: در قانون برنامه ششم رشد ۲۱.۷ درصدی برای صادرات پیش بینی شده است که برای تحقق ان لازم است به برگزاری نمایشگاه های داخلی و خارجی توجه ویژه ای شود. 
 
وی با بیان اینکه سه خط مشی برای فعالیت های نمایشگاهی و تحقق توسعه صادرات داریم بیان داشت: حضور در نمایشگاه های خارج از کشور، حضور در نمایشگاه های داخلی مبتنی بر علم و فناوری و فعالیت های زیربنایی و تسهیل موانع از برنامه های ما است. 
 
حسین زاده اظهار داشت: جغرافیای حضور در بازارهای بین الملل را در بین کشورهای همسایه متمرکز می کنیم و همچنین توجه ویژه به کشورهای دوست و مشترک المنافع داریم.
(سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸) ۱۳:۰۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها