شنبه / ۵ آبان ۱۳۸۶ / ۱۵:۵۶
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۶۵۱۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار

20 جایگاه عرضه مرغ، تخم‌مرغ و گوشت ارزان تعریف شده است

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار با اشاره به اینکه باید تا پایان امسال 150 میدان میوه و تره‌بار در تهران راه‌اندازی شود، گفت: هفته گذشته نود و ششمین میدان میوه و تره‌بار در تهران راه‌اندازی شده هفته آینده یک میوه و میوه ‌و تره‌بار دیگر نیز به این رقم اضافه می‌شود

به گزارش خبرنگار کشاورزی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهندس چراغعلی در حاشیه افتتاح چهارمین جشنواره مواد غذایی تهران با اشاره به عرضه گوشت و تخم مرغ ارزان در سازمان میادین میوه و تره‌بار اظهار کرد: براساس تفاهم‌نامه‌ای که با شرکت پشتیبانی امور دام تنظیم کردیم تعداد 20 جایگاه برای عرضه مرغ و تخم مرغ و گوشت ارزان تعریف شده است.

وی خاطرنشان کرد: باید مقدماتی برای تجهیز این غرفه‌ها آماده شود که تقریبا این آمادگی در حال حاضر ایجاد شده است.

وی در پاسخ به این سوال که قرار بوده ماه رمضان این غرفه‌ها ایجاد شود به دلیل تاخیر در راه‌اندازی غرفه‌های گوشت و تخم مرغ ارزان پرداخت و افزود: در ماه رمضان نیز مرغ و تخم مرغ و گوشت ارزان عرضه شد ولی نظر وزارت جهاد کشاورزی بر دائمی‌ بودن و داشتن جایگاه ثابت برای عرضه این محصولات است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار تاکید کرد: قیمت گوشت و تخم مرغ در این میادین هفتگی تعریف می‌شود که در طرح تنظیم بازار گوشت و تخم مرغ وزارت جهاد کشاورزی به ما گفته شده که هر قیمتی که در بازار وجود داشت در این میادین باید هزار تومان کمتر به فروش برسد.

چراغعلی به واگذاری غرفه‌های میادین به تولیدکننده‌ها اشاره کرد و گفت: واگذاری غرفه‌ها به دو روش مزایده یا فراخوان صورت می‌گیرد و تولیدکننده‌ها از طریق جهاد کشاورزی استان‌ها و از طریق فراخوان معرفی می‌شوند.

وی اضافه کرد: طبیعی است که در یک سال نمی‌توان به تمام تولیدکننده‌ها غرفه داد و هر سال باید تعدادی از آن‌ها تغییر یابند. افرادی که از طریق فراخوان غرفه دریافت می‌کنند هیچگونه افزایش اجاره‌ای ندارند و قیمت‌ها کارشناسی شده اجاره‌هاست.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار درباره عرضه محصولات ارگانیک در غرفه‌ها با بیان اینکه میوه سالم با میوه ارگانیک متفاوت است ادامه داد: این آمادگی برای ما وجود دارد که هر تعداد غرفه برای توزیع میوه سالم در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

(شنبه ۵ آبان ۱۳۸۶) ۱۵:۵۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها