چهارشنبه / ۲۵ مهر ۱۳۸۶ / ۱۴:۴۳
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۶۴۱۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی
جشنواره علوم و صنایع غذایی ایران

شهرداری می‌تواند در بسترسازی سلامت جامعه نقش بسزایی داشته باشد

شهردار تهران با بیان اینکه سعی کردیم شهرداری را از سازمان خدماتی به سمت یک نهاد اجتماعی سوق داده و در رویکرد ماموریت‌های خود تجدیدنظر کنیم، افزود: یکی از این موضوعات اجتماعی بحث سلامت در سطح جامعه به معنای عام خود در حوزه روحی و روانی و در حوزه جسمانی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمدباقر قالیباف در اولین جشنواره علوم و صنایع غذایی ایران با تاکید بر اینکه در زمینه تجدیدنظر رویکرد ماموریت‌های شهرداری تهران اقدامات بزرگی صورت گرفته است، اظهار کرد: البته در کنار این حرکت‌ها فعالیت‌های عمرانی و خدماتی شهر را فراموش نکرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه سلامت سطح جامعه سعی شده که از وجود صاحب نظرانی که از چهره‌های شاخص و مدیریتی شفاف و روشنی برخوردار هستند استفاده شود که این افراد نیز به ما در بسترسازی برای سلامت جامعه کمک کرده‌اند. سلامت موضوع تغذیه از جهت مادی و معنوی کاملا مورد توجه ما در برنامه‌ریزی‌هایمان است.

شهردار تهران تاکید کرد: اگر امنیت غذایی در هر منطقه دچار آسیب شود خسارت عظیم و بزرگی ایجاد می‌شود که باید مانع آن شویم.

به گفته قالیباف شهرداری می‌تواند نقش تاثیرگذاری در بسترسازی سلامت در سطح جامعه داشته باشد.

وی در پایان با بیان اینکه بین تشکل‌های بخش خصوصی و شهرداری یک رابطه کاملا سیستماتیک وجود دارد، افزود: ما به عنوان شهرداری خیلی نباید این کارها را مدیریت کنیم بلکه باید بسترسازی کنیم تا تشکل‌ها به نقطه مطلوب و قابل قبولی که فاصله زیادی هم داریم، برسند.

(چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۶) ۱۴:۴۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها