چهارشنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۴ / ۰۹:۱۷
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۶۳۱۵۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

بازدید مدیر کل شیلات گلستان از مزارع ماهیان سردابی علی آباد کتول

مدیر کل شیلات استان و معاونت آبزی پروری این اداره کل از مزارع پرورش ماهیان سردابی شهرستان علی آباد کتول بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل شیلات گلستان مهندس سید جواد قدس علوی با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت های موجود در چرخه تولید گفت: مراکز پرورش ماهیان سردابی باید با مدیریت صحیح از کلیه امکانات و ظرفیت ها در جهت تولید بیشتر استفاده نمایند.
وی با تاکید بر عملی کردن اقتصاد مقاومتی در مراکز تولید ماهیان سردابی استان بیان داشت: استفاده از امکانات و ظرفیت ها مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است و همه باید در راستای رسیدن به این مهم تلاش کنیم.
مدیر کل شیلات گلستان با اشاره به میزان تولید ماهیان سردابی در شهرستان علی آباد کتول اظهار کرد: شهرستان علی آباد کتول یکی از قطب های تولید ماهیان سردابی در استان است و 250 تن از مجموع 650 تن تولید ماهی سردابی استان در این شهرستان پرورش می یابد.
مهندس سید جواد قدس علوی با بیان اینکه اعتبارات لازم جهت مکانیزاسیون کردن مزارع پرورشی در استان و کشور پیش بینی شده است تصریح کرد: اعتبارات مناسب جهت مکانیزاسیون مزارع پرورشی در استان و کشور پیش بینی شده است و انتظار می رود پرورش دهندگان با استفاده از این امکانات بتوانند ضمن اصلاح مزارع خود با بهره برداری بهتر از این این ابزارها تولید خود را افزایش دهند.
گفتنی است 40 درصد تولید ماهیان سردابی استان در شهرستان علی آباد کتول صورت می گیرد.

(چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴) ۰۹:۱۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها