دوشنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۴ / ۰۸:۳۱
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۶۳۰۷۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

تذکر نماینده جهرم درباره قیمت پایین مرکبات

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی تذکراتی در خصوص مشکلات حوزه انتخابیه خود به مسیولین مربوطه ارایه کرد.

 محمدرضا رضایی کوچی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: 10 سال است که استان فارس و شهرستان جهرم درگیر خشکسالی است و کشاورزان در شرایط بسیار سختی زندگی می‌کنند از یک طرف قیمت پایین مرکبات و از طرف دیگر عدم حمایت صندوق های بیمه ای زندگی کشاورزان را دچار مشکلات بسیاری کرده است.

وی افزود: همچنین عدم اجرای طرح های آبخیزداری فشار مضاعف بر کشاورزان و انبار هزاران تن مرکبات در شهرستان جهرم و فروش آنها با قیمت پایین یکی دیگر از مشکلات کشاورزان در این شهرستان است؛ از این رو به وزیر کشاورزی تذکر می دهم که به این مشکل ورود جدی داشته باشند.

نماینده مردم جهرم در مجلس در تذکری دیگر خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: متأسفانه نظام رتبه بندی معلمان صحیح اجرا نشده و علی رغم پیگیری های نمایندگان مجلس هنوز شاهد آن هستیم که معلمان از این شرایط راضی نیستند بنابراین تقاضا می شود که وزیر در اسرع وقت این مشکل را مرتفع کند.

رضایی خاطر نشان کرد: یکی از اقشار کم درآمد جامعه رانندگان تاکسی بوده و شغل آنها جزء مشاغل سخت محسوب می شود اما در حال حاضر بیمه آنها به درستی پرداخت نشده و 50 درصد تاکسی ها در حال حاضر نیاز به نوسازی دارند بنابراین به وزیر کشور تذکر می دهم که نوسازی ناوگان درون شهری را مدنظر قرار دهند./ ایسنا
(دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴) ۰۸:۳۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها