سه شنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۴ / ۰۹:۳۴
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۶۲۶۱۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

گروه صنایع غذایى کوبودنا «کارآفرین برتر» شد

به گزارش فودنا ، عنوان «کارآفرین برتر» همایش «استاندارد، تجارت جهانی با رویکرد کارآفرینی و اشتغال» به گروه صنایع غذایى کوبودنا رسید.

به گزارش فودنا و به نقل از روابط عمومى گروه صنایع غذایى کوبودنا، عصر روز شنبه ۱۲دیماه در همایش استاندارد، تجارت جهانی با رویکرد کارآفرینی و ایجاد اشتغال که به همت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و به منظور تقدیر از سازمان های استاندارد و کارآفرین در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، گروه صنایع غذایى کوبودنا (کارخانه آرد باقرى)  به عنوان شرکت برتر در زمینه ایجاد اشتغال و کارآفرینی معرفی شد.
براساس این گزارش، در این همایش که با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، معاونین وزارت کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان ملی استاندارد و جمعی از مدیران کارآفرین کشور برگزار شد؛ پس از ارزیابی و بررسی های کارشناسی کمیته علمی همایش، برند ملى کوبودنا به عنوان  شرکت کارآفرین حوزه صنایع غذایى انتخاب شد و با اهدای تندیس و لوح ویژه به جناب آقاى دکتر بهرام باقرى مورد تقدیر قرار گرفت.
در بخشی از متن لوح تقدیر اهدایی به مدیرعامل گروه صنایع غذایى کوبودنا آمده است:
« ... بدینوسیله پس از بررسی های کارشناسی کمیته علمی همایش، مرکز تحت مدیریت جنابعالی به دلیل رزومه شایسته و متناسب با اهداف همایش، شایسته دریافت لوح تقدیر شناخته شد...».
 
گروه صنایع غذایی کوبودنا به عنوان پیشگام در صنعت تولید آرد و نان از سالیان گذشته فعالیتهای خود را در سه فاز به شرح زیر آغاز نمود:
1- تولید انواع آرد با ظرفیت اشتغال زایی ٦٠ نفر بصورت مستقیم و بالغ بر دویست نفر به صورت غیرمستقیم .
2- بسته بندی شده انواع آرد سفید و سبوس دار در اوزان 900 و 500 گرمی در بسته های چند لایه متالایز با اشتغالزایی ١٥ نفر راه اندازی در سال 94 به بهره برداری رسید.
3-گروه صنایع غذایی کوبودنا بزرگترین واحد نان صنعتی در جنوب کشور میباشد و با ظرفیت بیست تن در روز با تولید یکصدو پنجاه نوع نان و با اشتغالزایی ١٥٠ نفر،لازم به ذکر است که ماشین آلات پیشرفته خط تولید مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا از کشورهای اروپا نصب و راه اندازی شده است.
باتوجه به اینکه سبوس گندم به  لحاظ دارا بودن انواع فیبر ، پروتئین ، چربی مفید ، ویتامین ها واملاحمعدنی بخصوص آهن،کلسیم و روی  یک داروی مؤثر برای بیماران گوارشی ، سرطان ، چربی خون ، کلسترول خون و چاقی  می باشد لذا این شرکت تولید و بسته بندی سبوس فرآوری شده قابل مصرف انسانی را در برنامه طرح توسعه خود قرارداده است . از طرفی این شرکت با توانایی تولید میان وعده های مغذیشامل انواع نانهای شیرین فرموله شده می تواند انتخاب مناسبی جهت تغذیه ی مدارس ، مراکز آموزشی و حتی بیمارستانها و غیره باشد.

(سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴) ۰۹:۳۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها