سه شنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۴ / ۱۰:۴۴
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۶۱۲۲۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

کشف جوش‌شیرین تقلبی و خمیرمایه تاریخ‌گذشته در اصفهان

مدیر مرکز بهداشت شماره ۲ اصفهان گفت: نزدیک به هشت تن جوش شیرین تقلبی و خمیرمایه تاریخ گذشته در اصفهان کشف و ضبط شد.

آیت سهرابی  اظهار داشت: در بررسی‌ کارشناسان بهداشت محیط این مرکز، نزدیک به هشت تن جوش شیرین تقلبی و خمیرمایه تاریخ گذشته در اصفهان کشف و ضبط شد.  

وی گفت: مقدار یک هزار و ۵۰ کیلوگرم خمیرمایه تقلبی و ۲ هزار و ۳۳۰ کیلوگرم خمیر مایه تاریخ گذشته و ۴ هزار و ۹۲۵ کیلوگرم جوش شیرین نیز در بازرسی های اداره بهداشت استان، کشف شد.

مدیر مرکز بهداشت شماره ۲ اصفهان ادامه داد: افراد متخلف اقلام  فوق را در شهر اصفهان (نانوائی ها) و استانهای دیگر عرضه می کردند که این کالاها در شرایط بسیار نامساعد از نظر دما و مکان نگهداری می شد.

سهرابی افزود: پرونده قضایی این اماکن به مراجع قانونی اعلام و انجام سایر مراحل آن با جدیت در دست پیگیری است.

مدیر مرکز بهداشت شماره ۲ اصفهان گفت: از مردم درخواست داریم در صورت مشاهده کارگاه‌های تولید مواد غذایی زیرزمینی و همچنین مواجه با اجناس تاریخ گذشته و مشکوک به فساد با سامانه ۱۴۹۰ (ستاد بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره ۲ اصفهان) تماس بگیرند.

وی همچنین از معدوم سازی ۱۷۰ کیلوگرم مرغ فاسد در اصفهان خبر داد و اظهار داشت: کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره ۲ اصفهان، ۱۷۰ کیلوگرم مرغ با علائم فساد را کشف و توقیف کردند.

سهرابی اعلام کرد: متصدی قصد داشت محموله مورد نظر را در رستوران‌های سطح شهر توزیع کند.

وی اضافه کرد: مردم از مکان‌های مطمئن اجناس خود را خریداری کنند و از خرید خرده گوشت‌هایی که در شهر به طور غیرمجاز توزیع می شود اجتناب کنند.

مدیر مرکز بهداشت شماره ۲ اصفهان بیان داشت: مردم مطمئن باشند بازرسان این مرکز به صورت شبانه‌روزی نظارت‌های کمی و کیفی خود را به طور قاطع و مستمر به انجام می رسانند. / مهر
(سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴) ۱۰:۴۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها