چهارشنبه / ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۰:۴۳
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۶۰۵۰۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس شیرینی و شکلات
مدیرکل فرآورد ههای غذایی، آشامیدنی و بهداشتی:

کیفیت شیرینی و شکلات ایران راه را بر قاچاق بسته است

مدیر کل فرآورده های غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو بر کیفیت بالای شیرینی و شکلات ایرانی و صادرات رو به رشد آن تاکید کرد

دکتر هدایت حسینی مدیر کل فرآورده های غذایی،آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: با توجه به تولیدات با کیفیتی که کشور ایران در زمینه شیرینی و شکلات دارد
و همین طور حمایت هایی که سازمان غذا و دارو از این محصولات می کند، سهم صادرات مواد غذایی مرتبط با این صنعت یکی از نقاط قوت تولیدات فرآورده های غذایی شده است.
وی با بیان اینکه صادرات خیلی خوبی در این حوزه وجود دارد افزود: برخی کشورهای اروپایی و حتی آمریکایی متقاضی شکلات و شیرینی ایرانی هستند.
مدیر کل فرآورد ههای غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو ابراز امیدواری کرد صنعت شیرینی و شکلات با استفاده بهینه از پتانسیل موجود بتواند صادراتش را بیشتر توسعه دهد.
وی همچنین تصریح کرد: پدیده قاچاق که که بنایش بر مخفی کار ی است و در بسیاری حوزه ها، جامعه را مبتلابه خود کرده است در فرآورده های غذایی مثل شیرینی و شکلات هرگز نتوانسته با شدت و حدت سایر حوزه ها رخ عیان کند.
حسینی در پایان عنوان کرد: از آنجا که قاچاقچیان قبل ازهرچیز به دنبال سود محصولات م یباشند هیچ توجیه اقتصادی برای قاچاق این محصولات نمییابند و این مهم حاصل نگشته مگر به دلیل توان و قدرت بالایی که در صنعت شیرینی و شکلات ما وجود دارد.
(چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴) ۱۰:۴۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها