سه شنبه / ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۳:۲۳
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۶۰۴۸۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

شرایط ورود ژلاتین به کشور

کارشناس حلال اداره کل نظارت بر مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: تمامی کارخانجات ژلاتین در خارج از کشور پس از تایید شرایط فنی و بهداشتی و بازرسی توسط کارشناسان متخصص سازمان غذا و دارو و طرح در کمیته فنی و قانونی اجازه صادرات محصول خود را به کشور ما پیدا می کنند.

به گزارش فودنا ، مهندس سیروس بلندنظر، کارشناس حلال اداره کل نظارت بر مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو شرایط واردات محموله های ژلاتین را به کشور بیان نمود.

وی گفت: تمامی محموله های ژلاتین وارداتی به کشور پس از تایید شرایط فنی و بهداشتی کارخانه تولید کننده خارجی و تایید آنالیزهای مربوطه توسط سازمان غذا و دارو و همچنین تایید حلیت کالای فوق الذکر توسط مراجع ذیصلاح سازمان غذا و دارو و تایید ادره کل نظارت بر مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو اجازه ترخیص و مصرف پیدا می کنند.

وی گفت: در همین راستا تمامی کارخانجات ژلاتین در خارج از کشور پس از تایید شرایط فنی و بهداشتی و بازرسی توسط کارشناسان متخصص سازمان غذا و دارو و طرح در کمیته فنی و قانونی اجازه صادرات محصول خود را به کشور ما پیدا می کنند.

کارشناس حلال اداره کل نظارت بر مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در ادامه افزود: لذا  تادریافت تمامی مجوزهای مربوطه از ورود هرگونه ژلاتین خوراکی، غیرخوراکی و صنعتی به کشور جلوگیری به عمل خواهد آمد.

مهندس بلندنظر در پایان گفت: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با ادره نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در ارتباط باشند.
(سه شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴) ۱۳:۲۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها