یکشنبه / ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ / ۰۹:۴۶
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۶۰۴۱۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس شیرینی و شکلات

پیام دکتر اسفهبدی به مناسبت برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات

به گزارش فودنا با توجه به فرا رسیدن برگزاری نمایشگاه معاون محترم وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر اسفهبدی یام خود را به مناسبت شروع نمایشگاه به شرح زیر صادر کرد.

به گزارش فودنا  با توجه به فرا رسیدن برگزاری نمایشگاه معاون محترم وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر اسفهبدی پیام خود را به مناسبت شروع نمایشگاه به شرح زیر صادر کرد:

پیام جناب آقای دکتر حسین اسفهبدی، معاون محترم وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران

پیام دکتر اسفهبدی به مناسبت برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات


 

غذا و تغذیه در آموزه های دینی همچون سایر موضوعات، مورد توجه قرار گرفته است. مبداء پیدایش غذا از جانب خداوند است که جهت تندرستی، تداوم حیات و توانمندی در انجام تـکـالیـف بـه انـسـان اعـطا شده است.

با توجه به دستاوردهای ارزشمند ایران اسلامی در سال های اخیر ؛ مقوله غذا همچنان یکی از دغدغه های مردم شریف کشورمان است. اما گام های محکم و استوار می توانند، نقطه شروعی باشند برای کار خلاق در زمینه تامین غذا. بدون شک حضور تمامی دست اندرکاران و فعالان امر در کنار یکدیگر و رویارویی مستقیم و بدون واسطه با مخاطبان می تواند زمینه فعالیت های درخشانی را در این مقوله حیاتی پایه گذاری کند.

امروزه و پس از توافقات بین المللی و بهبود شرایط تجارت جهانی، صنعت غذا بیشتر از قبل می تواند نقش پررنگی را در تحقق صادرات غیرنفتی ایفا نماید، یکی از نقاط قوت ما در صادرات مواد غذایی در ارتباط با صنایع شیرینی و شکلات است که صادرات بسیار خوبی را در این زمینه داریم، صادراتی که با افتخار باید بگوییم به بیش از 60 کشور جهان در عرصه ی تخصصی شیرینی و شکلات صورت می پذیرد که گویای نقش مهمی در اقتصاد و ارز آوری کشور است، این صادرات پای خود را از منطقه محیطی ایران فراتر نیز گذاشته است و به اروپا و حتی آمریکا نیز در عین شایستگی انجام می پذیرد.

از آنجا که گسترش اقتصادی در هر کشور، علاوه بر رشد کمی تولید با به کارگیری ظرفیت های فیزیکی، انسانی و اجتماعی محقق می شود و از این راه ظرفیت های تولیدی را متحول کرده و منجر به افزایش ظرفیت های تولید می شود، بی تردید تأثیر برپایی نمایشگاه بین المللی و تخصصی در حوزه ی صنعت شیرینی و شکلات، رونق اقتصادی صنایع خواهد بود.

بدین منظور برگزاری نمایشگاه های بین المللی و تخصصی به عنوان امری زیر بنایی برای رونق بخشیدن به فضای کسب  و کار و یکی از کانال های معرفی کالاهای تولیدی دخیل در فرآیند توسعه صادرات غیر نفتی می باشد. باید اذعان داشت نقش نمایشگاه درفروش محصولات داخلی، انعقاد قراردادهای تجاری برای گسترش مبادلات اقتصادی و درنهایت کمک به رشد اقتصادی صنعتگران نقشی بی بدیل است و در همین راستا اجرای منظم نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات که چهاردهمین دوره خود را سپری می کند رویداد صنعتی مهمی در عرصه صنایع مواد غذایی است، که با پیشرفت قابل توجهی مواجه گردیده است.

شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران از تلاش هایی که جهت برپایی این نمایشگاه و بهبود کیفیت آن صورت گرفته صمیمانه قدردانی نموده و از همه صاحبان صنایع، شرکتها و مؤسسات بین المللی که کالا و خدمات خود را عرضه نموده اند سپاسگزاری و توفیق ایشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید.
(یکشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۴) ۰۹:۴۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها