سه شنبه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۰:۱۵
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۵۹۸۶۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

ساز ناکوک سازمان تعزیرات برای اتحادیه بارفروشان

سخنگوی اتحادیه بارفروشان گفت: در بیست روز گذشته نزدیک به 500 میلیون تومان جریمه از این صنف توسط سازمان تعزیرات به ناحق و بدون هیچ سند و مدرکی اخذ شد .

بیژن حاج محمدرضا سخنگوی اتحادیه بارفروشان با انتقاد از نحوه عملکرد سازمان تعزیرات در میدان مرکزی میوه و تره‌بار گفت: روز گذشته جلسه‌ای با سازمان تعزیرات در جهت رفع مشکلات این صنف برگزار شد اما متاسفانه این جلسه نتیجه مطلوبی نداشت.

وی افزود: در میدان مرکزی میوه و تره‌بار قیمت را مصرف کننده تعیین می‌کند نه فروشنده و قیمت تابع عرضه و تقاضا است اما متاسفانه سازمان تعزیرات به این موضوع توجهی نکرده و بی دلیل اقدام به جریمه این صنف می‌کند.

وی ادامه داد: در بیست روز گذشته نزدیک به 500 میلیون تومان جریمه از این صنف توسط سازمان تعزیرات به ناحق و بدون هیچ سند و مدرکی اخذ شد .

سخنگوی اتحادیه بارفروشان با تاکید بر این که میدان مرکزی میوه و تره بار واسط بین تولیدکننده و مصرف کننده عمده است گفت: یکی از مشکلات ما با سازمان تعزیرات این است که می‌گویند قیمت را بر روی همه کالاها درج کنید در حالیکه در هر حجره قیمت‌ها در محلی که قابل نمایش باشد درج شده و در معرض دید عموم قرار دارد اما به عنوان مثال قیمت یک سیب درجه دو با سیب درجه یک متفاوت است.

وی ادامه داد: قیمت میوه با توجه به فصل و شرایط متغیر است و ثابت نیست و سازمان تعزیرات وقتی به یک واحد صنفی که اقدام به گران‌فروشی کرده مراجعه می‌کند و آن واحد اعلام می‌کند که فاکتور ندارد باید با آن برخورد کند چرا که میدان میوه و تره بار به تمام خریداران فاکتور ارائه می‌دهد و عامل گران‌فروشی اتحادیه بار فروشان نیست.

وی به این نکته نیز اشاره کرد که متاسفانه در میادین میوه و تره بار صنایع تبدیلی وجود ندارد .

 

باشگاه خبرنگاران

(سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴) ۱۰:۱۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها