شنبه / ۲۰ تیر ۱۳۹۴ / ۱۱:۱۷
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۵۹۰۲۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

حذف لوگو کوکاکولا در ماه رمضان!

کمپانی کوکا کولا برای این که دیگران از ظاهر, چیزی را قضاوت نکنند در ماه رمضان لوگوی خود را در خاور میانه حذف کرد.

کمپانی بزرگ کوکاکولا نشان تجاری مشهور خود را از روی بطری‌های نوشابه‌اش حذف کرد. حالا بطری نوشابه کوکاکولا یک دست قرمز است که موجی سفید رنگ در میان آن خودنمایی می‌کند. اما نگران نباشید چراکه قرار نیست این طرح برای همیشه باقی بماند.

 

قدام عجیب کوکاکولا+تصاویر


 

قدام عجیب کوکاکولا+تصاویر


 

در واقع این شکل جدید بطری‌های نوشابه کوکاکولا بخشی از طرح ویژه ماه مبارک رمضان است که فقط در کشورهای اسلامی اجرا خواهد شد. هفته گذشته مدیر بازاریابی این کمپانی در دبی از این بطری‌ها که به تعداد محدود تولید شده‌اند، رونمایی کرد و شعار این کمپین نیز این است:”یک ثانیه بیشتر صبر کن”. در واقع هدف این طرح یادآوری این موضوع است که نباید سریع در مورد همدیگر قضاوت کنیم؛ موضوعی که این روزها عدم توجه به آن حوادث تلخی را ایجاد کرده که هر روز خبرهای این حوادث را از رسانه‌ها می‌شنویم.

 

قدام عجیب کوکاکولا+تصاویر


 

قدام عجیب کوکاکولا+تصاویر

 


 

کوکاکولا خواسته تا با برداشتن برند خود از روی بطری‌ها این موضوع را یادآوری کند که نباید به یکدیگر برچسب بچسبانیم. اما فارع از این کمپین اخیر در کشورهای اسلامی، به نظر می‌رسد لوگوی تجاری کوکاکولا در حال تغییر کلی است و به زودی با یک لوگوی ساده‌تر و مسطح‌تر روبه‌رو خواهیم شد.

بنابر پیامی که در توئیتر این کمپانی گذاشته شده است، لوگوی آینده کوکاکولا به شکل یک پرنده کوچک با پرهایی بسیار ظریف خواهد بود.
(شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۴) ۱۱:۱۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها