یکشنبه / ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۲:۴۵
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۵۶۶۳۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

نوبرانه‌های گران کرمانشاه

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه از رشد 50 درصدی قیمت نوبرانه‌ها و سبزیجات بهاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

عیسی حاج‌علیانی ، توت‌ فرنگی، چاقاله بادام و گوجه سبز را نوبرانه‌های موجود در بازار دانست و افزود: شاهد رشد 50 درصدی قیمت این میوه‌ها نسبت به سال گذشته بودیم.

وی قیمت کنونی هرکیلو توت فرنگی را بین 12 تا 15 هزار تومان و هر کیلو چاقاله بادام را بین 20 تا 30 هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت این میوه‌ها در ابتدای ورود به بازار چند ده هزار تومان بیشتر بود، اما کم کم به سمت ارزان شدن می‌رود.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه با بیان اینکه هر کیلو آلوچه نیز بین پنج هزار تا 25 هزار تومان در میدان بار به فروش می‌رسد، عنوان کرد: آلوچه‌های ارزان‌تر کیفیت پایینی دارند و تگرگ خورده هستند.

حاج‌علیانی تصریح کرد: گیلاس و زردآلود از دیگر نوبرانه‌ها هستند که هنوز وارد بازار نشده و از حدود یک ماه تا چهل روز دیگر می‌آیند.

وی با بیان اینکه گرانی پرتقال همچنان ادامه دارد، یادآور شد: با اینکه تنها حدود یک ماه دیگر پرتقال در بازار داریم، اما قیمت آن هنوز بین شش تا هفت هزار تومان است و ارزان نشده ‌است.

این مسئول در خصوص قیمت انواع سبزیجات بهاری نیز خاطرنشان کرد: قیمت این سبزیجات بسته به نوع آنها متفاوت است، اما نسبت به سال گذشته 50 درصد رشد داشته ‌است.

حاج‌علیانی افزود: سبزیجات بهاری تا حدود یک ماه دیگر در بازار موجود است.

 

ایسنا

(یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴) ۱۲:۴۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها