شنبه / ۶ دی ۱۳۹۳ / ۰۹:۴۳
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۳۹۹۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی
فودنا گزارش می دهد:

بازدید سرزده رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از جهاد کشاورزی قائم شهر

به گزارش فودنا، مهندس حیدرپور رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، معاونین و مدیران این سازمان، سرزده از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر و کارکنان این مدیریت دیدار و ملاقات کردند.

به گزارش فودنا، مهندس حیدرپور رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، معاونین و مدیران این سازمان، سرزده از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر و  کارکنان این مدیریت دیدار و ملاقات کردند.

در این دیدار، فعالیت ها، اقدامات، مسائل و مشکلات بخش کشاورزی قائم شهر مورد بررسی قرار گرفت و بر بهره گیری بیشتر از توانمندی و پتانسیل نیروی کارشناسی فنی و تخصصی بخش کشاورزی این شهرستان جهت دستیابی بیش از پیش به اهداف سازمانی و خودکفایی در این بخش تاکید شد.

  در این بازدید مهندس حیدرپور  به وجود نشاط در فضای کاری این مدیریت، اشاره کرد و تامین امنیت غذایی را از اهداف محوری جهاد کشاورزی عنوان کرد.

وی افزود: قائم شهر با توجه به داشتن نیروی متخصص و فنی بخش کشاورزی و وجود کشاورزان و بهره برداران و تشکل های قوی در بخش کشاورزی می تواند نقش موثری در نیل به اهداف این بخش ایفا نماید.

    لازم بذکر است در ادامه این جلسه در نشست صمیمی، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی قائم شهر و کارکنان کشاورزی این شهرستان نظرات و دیدگاه ها و مسائل و مشکلات موجود را با رییس و معاونین سازمان جهاد کشاورزی مازندران در میان گذاشتند و راه حل هایی نیز ارائه دادند.

 

(شنبه ۶ دی ۱۳۹۳) ۰۹:۴۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها