شنبه / ۱۰ آبان ۱۳۹۳ / ۰۹:۵۲
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۵۲۶۷۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

سازمان استاندارد، هزینه‌های اضافی از تولیدکنندگان فرآورده لبنی دریافت می‌کند

اسماعیلی گفت: متاسفانه سازمان استاندارد‌ بابت آزمایش‌های اضافه و همچنین تمدید پروانه کارخانه‌ها از تولیدکنندگان فرآورده‌های لبنی هزینه اضافه دریافت می‌کند.

محمدرضا اسماعیلی مدیرعامل اتحادیه فرآورده‌های لبنی ، اظهار داشت: این هزینه اضافه از کارخانه بر مردم تحمیل شده و آنان فرآورده‌های لبنی را گران‌تر خریداری می‌کنند.  
 
وی در ادامه افزود: سازمان استاندارد آزمایشگاهی را در بیرون در اختیار افرادی که خود از این افراد سازمان هستند قرار داده که بابت هر آزمایش هزینه‌های گزافی دریافت کرده، در صورتی بررسی این آزمایش‌ها باید رایگان شود.  
 
اسماعیلی با اشاره به اینکه هنوز برای تامین شیر مدارس از سوی وزارت آموزش و پرورش ابلاغیه‌ای به کارخانه‌ها صادر نشده است، تصریح کرد: ما همچنان بستن قرارداد برای تامین شیر مدارس هستیم که تا به امروز اجرائی نشده است.  
 
مدیرعامل اتحادیه فرآورده‌های لبنی با بیان اینکه درصدد صادرات محصولات تولیدی خود به کشور روسیه هستیم، افزود: این صادرات نیازمند حمایت دولت از طریق مشوق‌های صادراتی است و در حال حاضر نیز فقط شیر خشک ما به خارج صادر می‌شود.  
 

وی در پایان یادآور شد: فرآورده‌های لبنی بیشتر در نمایشگاه مواد غذایی شرکت می‌کنند و امسال هیچ شرکتی در نمایشگاه شرکت نکرده بود. 

 باشگاه خبرنگاران

(شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳) ۰۹:۵۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها