یکشنبه / ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ / ۰۹:۱۴
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۰۳۱۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

محمدحسین نکویی مهر رییس دبیرخانه شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران شد

با صدور حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت «محمدحسین نکویی مهر» به سمت رییس دبیرخانه شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تعیین شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا)؛ «مهندس محمدرضا نعمت‌زاده» در متن حکم انتصابی صادر شده آورده است: نظر به تعهد، تجارب جنابعالی و بنابر پیشنهاد قائم‌مقام وزیر در امور تجارت و معاون توسعه بازرگانی و به استناد ماده 4 آیین‌نامه وظایف شورای عالی نظارت بر اتاق ایران و با حفظ سمت به موجب این حکم به عنوان رییس دبیرخانه شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران منصوب می‌شوید.
وی در ادامه تصریح کرده است: انتظار می‌رود با توجه به نقش مهم دبیرخانه در پی‌گیری برنامه‌ها و مصوبات ابلاغی و نیز تنظیم امور مربوط به وظایف شورا و ایجاد هماهنگی لازم بین اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و همچنین دستگاههای عضو شورا با بهره‌گیری از ظرفیت موجود، زمینه ارتقای فعالیت‌های شورا را فراهم آورید.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه یادآور شده است: بدیهی است با همکاری و هماهنگی مؤثر و همه‌جانبه فیمابین شما و مسوولان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران جهت انجام امور محوله، موجبات توفیق بیشتر در خدمتگذاری به فعالان اقتصادی فراهم شود.
گفتنی است: محمدحسین نکویی مهر هم‌اکنون به عنوان رییس مرکز اصناف و بازرگانان ایران خدمت می‌کند.
(یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳) ۰۹:۱۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها