یکشنبه / ۸ تیر ۱۳۹۳ / ۰۲:۱۱
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۴۹۱۹۴
گزارشگر : ۱۰۴۸
سرویس سرویس عمومی

رستوران های منطقه کن میزبان حیوانات زنده

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران از کشف چند گونه جانوری در جریان پایش های زیست محیطی کارشناسان این اداره از رستوران های منطقه کن خبر داد.

حمید راحتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران گفت : گشت و پایش رستورانهای منطقه کن در هفته گذشته توسط کارشناسان و محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران به همراه مامورین اجرایی یگان حفاظت محیط زیست استان طی دومرحله به انجام رسید .

وی با اشاره به اینکه هدف از این بازرسی ها ضبط حیواناتی است که بطور غیر مجاز در رستورانهای این منطقه نگهداری می شوند اظهار داشت : طی دو روز گشت و پایش این رستوران ها یک حلقه مار کشف و پس از ضبط ، تحویل یگان حفاظت محیط زیست استان تهران  گردید.

راحتی همچنین افزود :  در ادامه این پایش ها  یک عدد قو که مالک رستوران از تحویل آن خودداری نموده بود توسط مامورین اجرایی این اداره کشف شد .

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران با بیان اینکه موضوع تخلف و مقاومت در تحویل گونه توسط صاحب رستوران سریعاً  به کلانتری مربوطه گزارش گردید تصریح کرد :پس از ارجاع پرونده به  دادسرای ناحیه 19 متخلف تعهد نمود ، پرنده مکشوفه را سریعا تحویل سازمان حفاظت محیط زیست نماید که این موضوع همچنان در حال پیگیری توسط این اداره می باشد.

انتهای پیام/

 

باشگاه خبرنگاران

(یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۳) ۰۲:۱۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها