یکشنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ / ۲۲:۵۰
سرویس : ماشین آلات صنایع غذایی
کد خبر : ۴۸۲۴۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس ماشین آلات صنایع غذایی
محمود پاویر رییس هیات مدیره شرکت آرشه‌کار:

با کیفیت تولید می‌کنیم تا ایران را از محصولات خارجی بی‌نیاز کنیم

شرکت آرشه‌کار با ۳۰ سال تجربه در بخش تجارت و واردات تجهیزات برودتی از سال ۱۳۸۲ اقدام به تولید اواپراتور، کندانسور سردخانه و کویل‌های حرارتی و برودتی کرده و از ابتدای فعالیت منشور و آرمان کسب و کار خود را بر اساس کیفیت بنا نهاده است، چرا که اعتقاد مدیریت و کارکنان آن بر این اساس استوار است که تامین نیاز و کسب رضایت خریدار و مصرف‌کننده اصل انکار ناپذیر توسعه پایدار است.

شرکت آرشه‌کار با ۳۰ سال تجربه در بخش تجارت و واردات تجهیزات برودتی از سال ۱۳۸۲ اقدام به تولید اواپراتور، کندانسور سردخانه و کویل‌های حرارتی و برودتی کرده و از ابتدای فعالیت منشور و آرمان کسب و کار خود را بر اساس کیفیت بنا نهاده است، چرا که اعتقاد مدیریت و کارکنان آن بر این اساس استوار است که تامین نیاز و کسب رضایت خریدار و مصرف‌کننده اصل انکار ناپذیر توسعه پایدار است. بر این اساس با تامین ماشین‌آلات مدرن با تکنولوژی روز اروپا و تهیه بهترین مواد اولیه و به‌کارگیری متخصصان کارآمد، مجموعه‌ای را پی‌ریزی کرده است که محصولاتش از نظر کیفیت با برندهای صاحب اعتبار اروپایی رقابت می‌کند. با محمود پاویر رییس هیات مدیره شرکت آرشه‌کار در بیست و یکمین نمایشگاه آگروفود در مورد فعالیت‌های این شرکت و برنامه‌های آن گفت‌وگو کرده‌ایم که می‌خوانید.

در مورد فعالیت‌هایتان در صنعت سیستم‌های برودتی و تاسیس شرکت آرشه کار لطفا توضیح دهید.
محمود پاویر :گروه ما30 سال در این حوزه سابقه فعالیت دارد. ما کار خودمان را با واردات سیستم‌های برودتی آغاز کرده و نماینده شرکت‌های معروف اروپایی بوده‌ایم. 12 سال هم هست که شرکت آرشه کار را تاسیس کرده و با تجمیع نیروهای مجرب و کارآمد کشورمان، و البته استفاده از تکنولوژی روز اروپا، تولید اواپراتور، کندانسور سردخانه، کویل‌‌های حرارتی و برودتی را در ایران آغاز کرده‌ایم. همچنین سیستم‌های مرکزی فریونی و سیستم‌های آمونیاکی نیز تولید می‌کنیم.


به طور خلاصه ما در شرکت آرشه کار از همان ابتدای فعالیت تنها یک هدف داشتیم و آن هم تولید محصولاتی با برترین کیفیت بوده است.  


گروه ما نخستین تولیدکننده اواپراتور آمونیاکی تبخیری در خاورمیانه است که این محصول با کیفیت بسیار بالا و با استفاده از تکنولوژی روز اروپا در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.خوشحالیم که اکنون نام آرشه‌کار در کشور به عنوان برندی متمایز در کیفیت شناخته می‌شود و مالکان و کاربران تمام سردخانه‌هایی که در سراسر کشور تجهیز کرده‌ایم، به نیکی از ما یاد می‌کنند.


آیا محصولات خود را صادر هم می‌کنید؟


محمود پاویر : بله؛ ما عمدتا به کشورهای همسایه از جمله افغانستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ارمنستان، شمال عراق، اربیل و سلیمانیه محصولات خود را صادر کرده‌ایم.


در نمایشگاه امسال محصولات جدیدی را معرفی کرده‌اید؟


محمود پاویر : سیستم‌های رک مرکزی را هر سال به روز می‌کنیم و امسال هم ورژن جدید آن به معرض نمایش و قضاوت درآمده است. همچنین کندانسور استیل را هم با تکنولوژی بالایی تولید کرده‌ایم. اواپراتور استیل دیگر محصولی است که به نمایشگاه آورده‌ایم. ما در آرشه‌کار همواره تلاش می‌کنیم با نوآوری و محصولات جدید به نمایشگاه بیاییم.


نظرتان در مورد نمایشگاه آگرو فورد چیست؟


محمود پاویر : آگرو فود بسیار نمایشگاه مفید و خوبی است. دست‌اندرکاران و فعالان سیستم‌های غذایی با مراجعه به این نمایشگاه با ماشین‌آلات و صنایع وابسته آشنا می‌شوند و فرصت خوبی برای انتخاب صحیح مصرف کنندگان به وجود می‌آید.


در پایان اگر نکته دیگری باقی مانده بفرمایید.


محمود پاویر : امیدوارم همکاران ما آن قدر کیفیت محصولات و خدمات خود را بالا ببرند که مصرف‌کننده بتواند به آسانی نیازش را در داخل ایران برطرف کند. ما نیز برای رسیدن به این هدف تلاش کرده و امیدواریم توانسته باشیم رضایت مصرف کنندگان را جلب کنیم.

 

 

منبع : اقتصاد نمایشگاه

 

(یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳) ۲۲:۵۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها