یکشنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ / ۲۲:۵۰
سرویس : ماشین آلات صنایع غذایی
کد خبر : ۴۸۲۴۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس ماشین آلات صنایع غذایی
علی علمیه مدیرعامل شرکت پیشرو صنعت ماشین آراد:

صادرات یک کالای بی‌کیفیت تمام صنعت ایران را بی‌اعتبار می‌کند

شرکت پیشرو صنعت ماشین آراد با برند آرادپک، یکی از شرکت‌های قدیمی و خوشنام صنعت بسته‌بندی در کشور است. دستگاه‌های لیبل‌زن این شرکت نه تنها در ایران که در خارج از کشور، خوشنام و پراعتبار هستند و نیاز بسیاری از صنایع را برطرف می‌کنند

شرکت پیشرو صنعت ماشین آراد با برند آرادپک، یکی از شرکت‌های قدیمی و خوشنام صنعت بسته‌بندی در کشور است. دستگاه‌های لیبل‌زن این شرکت نه تنها در ایران که در خارج از کشور، خوشنام و پراعتبار هستند و نیاز بسیاری از صنایع را برطرف می‌کنند. نکته دیگر در مورد محصولات آراد پک این است که فروش بالای این محصولات، تلاش مدیران شرکت را هرگز برای افزایش کیفیت و تولید دستگاه‌های جدید و به روز متوقف نکرده است. برای آشنایی بیشتر با این شرکت و فعالیت‌های جدید آن، با علی علمیه مدیرعامل موفق شرکت پیشرو صنعت ماشین آراد در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی آگروفود گفت‌وگو کرده‌ایم که می‌خوانید.

 شرکت پیشرو صنعت ماشین آراد چه فعالیت‌هایی دارد.


علی علمیه : این برند 10 سال است به صورت تخصصی دستگاه‌های لیبل‌زن، چه پشت چسب‌دار و چه
OPP که امسال اضافه شده است را با برند آرادپک به بازار عرضه می‌کند.


 ماشین‌آلات شما چه ویژگی‌هایی نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار دارند؟


علی علمیه : نسبت به محصولات ایرانی ما در مورد دستگاه‌های لیبل پشت چسب‌دار چه در کیفیت و چه در تعداد فروش جزو اولین‌ها هستیم. همچنین محصولات ما با ماشین‌آلات برتر خارجی از نظر کیفیت قابل رقابت است. از سوی دیگر این محصولات قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به ماشین‌‌آلات خارجی دارند. به همین دلیل هم بسیاری از کشورهای خارجی اشتیاق دارند ماشین‌آلات مورد نیاز خود را از ما بخرند. ما بیشترین صادرات را در این حوزه در کشور داشته‌ایم و مشتریان فراوانی از کشورهای مختلف از جمله ترکیه، عراق، ارمنستان و ترکمنستان به علت کیفیت بالای محصولات‌مان و البته قیمت مناسب آن، به سراغ ما آمده‌اند.


 به اضافه شدن دستگاه‌های OPP به سبد محصولات‌تان اشاره کردید. در این مورد توضیح دهید. تنوع ماشین‌آلات شما به چه صورت است؟


علی علمیه : ما امسال
OPP را به تولیدات خودمان اضافه کردیم چرا که همواره به کامل‌تر شدن سبد تولیدات‌مان می‌اندیشیم. ماشین‌آلات تولیدی شرکت، گروه و رنج متنوعی را براساس سرعت و ظرف مورد نظر شامل می‌شوند اما به طورکلی ما 7 مدل کلی ماشین‌آلات تولید می‌کنیم.


 برای توسعه کار و افزایش صادرات با چه مشکلاتی روبرو هستید؟


علی علمیه : ما از معدود مجموعه‌هایی هستیم که اصلا با بانک‌ها کاری نداشته و تلاش کرده‌ایم خود را درگیر مشکلات فراوان گرفتن وام نکنیم. چرا که این وام‌ها بهره‌ زیادی دارند و مشکلات زیادی برای تولید کننده ایجاد می‌کنند.
اما در بخش صادرات دو مشکل داریم. یکی این که برخی شرکت‌ها کالای بی‌کیفیت صادر می‌کنند. وقتی شما به نام ایران کالای بی‌کیفیت صادر می‌کنید، نام و اعتبار و بازار دیگر شرکت‌های ایرانی را هم خراب می‌کنید که امیدواریم اجازه خروج کالای بی‌کیفیت از کشور را ندهند. دوم این که صادرات، بوروکراسی و تشریفات بسیار پیچیده‌ای دارد که این موضوع مشکلات زیادی را در راه توسعه صادرات به وجود می‌آورد.
 نمایشگاه آگروفود را چگونه ارزیابی می‌کنید؟


علی علمیه : آگروفود بدون شک بهترین و گسترده‌ترین نمایشگاه ایران در صنعت غذاست. حدود 19 دوره است که ما در نمایشگاه شرکت می‌کنیم و به همین دلیل شاهد خوبی برای زحمات خانم ملکی برگزار کننده نمایشگاه و همکارانش برای ارتقای این نمایشگاه و این صنعت هستیم. جا دارد از تلاش‌های ایشان تشکر و قدردانی کنم. آگروفود نمایشگاه جامعی است که نیازهای صنعت غذا را به خوبی برطرف می‌کند.

 

 

 

منبع : اقتصاد نمایشگاه

(یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳) ۲۲:۵۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها