یکشنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ / ۰۰:۱۴
سرویس : چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
کد خبر : ۴۸۲۳۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
مهندس حسین بیگ محمد زاده مدیرعامل گروه صنایع غذایی شانا:

محصول باکیفیت رمز توفیق وتوسعه شانا است

گروه صنایع غذایی شانا که محصولاتش را با برندهای شانا، شیرین گستر و عطایا به بازارهای داخلی و خارجی روانه می‌کند، تصمیم گرفته است با نصب ماشین‌آلات مدرن که از 13 ماه قبل در این شرکت به بهره‌برداری رسیده سهم‌اش از بازار داخلی و صادرات را گسترش دهد.

محصولات این شرکت بیشتر با برند « شانا» به بازار داخل عرضه می شود و دو برند دیگر این مجموعه صنعتی، بیشتر در بازارهای صادراتی شناخته شده است. با گسترش خطوط تولیدی شرکت محصولات این دو برند در کنار بازارهای خارجی در آینده نزدیک به بازار مصرف داخلی هم عرضه خواهد شد. این سه برند در نمایشگاه آگروفود امسال به صورت مستقل شرکت کرده و مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

 مهندس حسین بیگ‌محمدزاده مدیرعامل گروه صنایع غذایی شانا با بیان این مطلب در خصوص تاریخچه تاسیس و تحولات این شرکت می‌گوید: این شرکت در سال 1352 تاسیس شده و تا پایان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، بیشتر در زمینه تولید کمپوت و در فصل زمستان شربت و مربا فعالیت می‌کرد. بعد از پایان جنگ و افت تقاضا برای کمپوت در بازار، به صورت جدی‌تر شروع به تولید مربا کرد و این محصول در این مدت به عنوان محصول استراتژیک در این شرکت تولید می‌شود. در حال حاضر شانا در کنار مربا شربت و آبلیمو هم تولید می‌کند اما تمرکز اصلی آن روی تولید مربا به صورت تخصصی است.

او می‌افزاید: هم‌اکنون 20 نوع مربا در بسته‌بندی‌های متنوع در این شرکت با برندهای ذکر شده به تولید می‌رسد و امسال هم سه طعم جدید زنجیبل، زغال اخته و هلو در نمایشگاه عرضه شده است.

هم‌اکنون 20 نوع مربا در بسته‌بندی‌های متنوع در این شرکت با برندهای ذکر شده به تولید می‌رسد و امسال هم سه طعم جدید زنجیبل، زغال اخته و هلو در نمایشگاه عرضه شده است.

او درخصوص مزیت‌های مربای تولیدی در این شرکت به پر میوه بودن، استفاده نکردن از مواد نگهدارنده و اسانس و رنگ اشاره می‌کند و می‌گوید: محصول در این شرکت به صورت طبیعی و با کیفیت بسیار بالا تولید می‌شود و یکی از رموز موفقیت شرکت هم پایبند بودن به تولید با کیفیت و توجه به خواست و نظر و سلیقه مشتریان است.

شانا

موفق در صادرات

مهندس محمدزاده با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 35 درصد تولیدات این شرکت، به کشورهای قطر، بحرین، عراق، آذربایجان، تاجیکستان، روسیه و... صادر می‌شود، می‌گوید: رمز موفقیت این شرکت در صادرات، توجه به برند سازی و رعایت کیفیت بوده است.

او می‌افزاید: این شرکت از 2 سال قبل شروع به نصب ماشین‌آلات مدرن‌تر کرده و از 13 ماه قبل این ماشین‌آلات به بهره‌برداری رسیده است. در حال حاضر از یک چهارم ظرفیت این خطوط جدید بهره‌برداری می‌شود و برنمه‌هایی برای گسترش بازار داخل و خارج برای استفاده بیشتر از ظرفیت تولید در این گروه صنایع غذایی تدوین شده است. در این راستا امسال پروژه برندسازی برای شانا و معرفی برند عطایا به بازار داخل در شرکت اجرا می شود.

وی‌ می‌افزاید: در سال‌های اخیر بنا به دلایل استراتژیک در شرکت، حضور ما در بازار تهران و استان البرز زیاد پررنگ نبوده و یکی از برنامه‌هایی که از هفته آینده آغاز می‌شود حضور پررنگ تر در این بازارها است.

مهندس محمدزاده از استقبال مصرف‌کنندگان در نمایشگاه امسال از محصولات این شرکت ابراز رضایت می‌کند و می‌گوید: مشتری مداری و توجه به نظرات آنها در سر لوحه برنامه‌های این شرکت قرار دارد.

 

اقتصاد نمایشگاه

(یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳) ۰۰:۱۴
Arash
۱۳۹۴/۰۶/۱۶
0
0
0

عالی


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها