یکشنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ / ۰۰:۰۵
سرویس : چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
کد خبر : ۴۸۲۳۲
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
ایرج یزدان بخش مدیر عامل شرکت ایران چاشنی:

ایران چاشنی چهار محصول جدید در نمایشگاه امسال عرضه کرده است

ایران چاشنی انواع فرآورده‌های میوه‌ای شامل لواشک‌های میوه‌ای در طعم‌های متنوع، آلوچه فرآوری شده، برگه زرد آلوی فرآوری شده، لواشک پذیرایی با طعم‌های آلبالو، آلو، آناناس، پرتقال، زردآلو و به صورت محصول ساده و روکشدار کاکائویی و توت فرنگی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کند. در بخش فرآورده‌های غیر میوه‌ای هم انواع سس کچاپ، انار و مایونز را تولید می‌کند

این شرکت به طور مشخص چه محصولاتی تولید می‌کند؟

ایرج یزدان بخش : ایران چاشنی انواع فرآورده‌های میوه‌ای شامل لواشک‌های میوه‌ای در طعم‌های متنوع، آلوچه فرآوری شده، برگه زرد آلوی فرآوری شده، لواشک پذیرایی با طعم‌های آلبالو، آلو، آناناس، پرتقال، زردآلو و به صورت محصول ساده و روکشدار کاکائویی و توت فرنگی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کند. در بخش فرآورده‌های غیر میوه‌ای هم انواع سس کچاپ، انار و مایونز را تولید می‌کند.


 
در سال چه میزان تولید دارید. آیا برنامه ای برای افزایش تولید پیش بینی کرده اید؟

ایرج یزدان بخش : میزان تولیدات شرکت در سال در حال حاضر معادل 850 تن است. در سال جدید در خصوص افزایش میزان تولید محصولات، ماشین‌آلات مدرن مربوطه خریداری شده و در حال نصب است. با راه‌اندازی این ماشین‌آلات میزان تولید شرکت در سال به 1200 تن بالغ خواهد شد.

 

 گستره توزیع محصولات شرکت در کشور چگونه است؟

ایرج یزدان بخش : در حال حاضر محصولات شرکت ایران چاشنی در 21 استان بزرگ کشور پخش و توزیع می‌شود و با افزایش تولید گستره توزیع هم افزایش خواهد یافت.


 
تکنولوژی مورد استفاده در شرکت ایرانی است یا خارجی؟

ایرج یزدان بخش : تکنولوژی تولید شرکت 80 درصد ایرانی و 20 درصد خارجی است که عمدتاً شامل دیگ‌های پخت با بخار و بسته‌بندی انواع فیلم‌های پلیمری است.


 
این شرکت از شرکت های قدیمی و خوشنام صنعت کشور است. علل این موفقیت و نام نیک خود را چه می‌دانید؟

ایرج یزدان بخش : رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و استفاده نکردن از مواد اولیه بی‌کیفیت و تقلبی در تولیدات صنعت غذایی. علاوه بر آن تاکید بر توانایی‌های نیروی انسانی که سرمایه اصلی شرکت هستند، علت موفقیت شرکت در طول فعالیت خود است.


 
برای توسعه کار و تولید چه مشکلاتی دارید؟

ایرج یزدان بخش : نرخ بالای تسهیلات بانکی، امکان اخذ وام و سرمایه‌گذاری جدید را عملاً متوقف کرده چون این نرخ هیچ نزدیکی با سود حاصل از عملیات تولیدی در کشور ندارد. همچنین ورود تولیدات بدون مجوز و نظارت دولتی در کنار تهدید سلامتی جامعه، سهم بازار محصولات استاندارد مانند محصولات شرکت ایران چاشنی را محدود کرده است. این مشکلات در مسیر توسعه ما خلل وارد می‌کند.


 
نظرتان در مورد «نمایشگاه آگروفود» چیست و آیا در نمایشگاه امسال محصول جدیدی ارائه می‌کنید؟
ایرج یزدان بخش : نمایشگاه در جهت شناسایی محصولات و توانایی شرکت به تجار و سازمان‌های توزیع و مصرف‌کننده نهایی بسیار موفق بوده است. این شرکت در این نمایشگاه چهار محصول جدید با بسته‌بندی و طعم جدید سس گوجه فرنگی و مایونز عرضه کرده است.

 

نمایشگاه در جهت شناسایی محصولات و توانایی شرکت به تجار و سازمان‌های توزیع و مصرف‌کننده نهایی بسیار موفق بوده است. این شرکت در این نمایشگاه چهار محصول جدید با بسته‌بندی و طعم جدید سس گوجه فرنگی و مایونز عرضه کرده است.

 


 
محصولات ایران چاشنی بازار صادراتی هم دارد؟

ایرج یزدان بخش : محصولات ما به بازارهای خارجی صادر می‌شود. البته صادرات این شرکت توسط نمایندگان توزیع در سایر استان‌ها انجام می‌گیرد و به همین دلیل میزان دقیق آن را نمی‌توان تعیین کرد.

(یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳) ۰۰:۰۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها