شنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۵:۳۴
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۴۷۶۰۳
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های لبنی

جشن مشارکت در پگاه تهران برگزار شد

همزمان با روز جهانی کار و کارگر با حضور مهندس جریان مدیر عامل ، نایب رئیس هیئت مدیره و جمعی از معاونین ، مدیران و همکاران شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران جشن با شکوهی در سالن جلسات آن شرکت برگزار شد

در ابتدا مهندس جریان مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران ، ضمن خیر مقدم و تبریک روز کارگر از زحمات صادقانه همکاران شرکت در سال گذشته که موجبات رشد و تعالی شرکت شدند، صمیمانه تشکر نمود .

 

وی با اشاره به آمار رو به صعود شرکت در حوزه فروش و صادرات در سال گذشته ، افزود: بی شک تعامل شایسته مدیران و همکاران مجموعه و ایجاد فضایی شاد و صمیمی در این موفقیت سهم بسزایی داشته و امیدواریم تداوم یابد . 

در ادامه گروه بین المللی موسیقی "زروان" با اجرای موسیقی سنتی به جشن نشاط ویژه ای بخشید .

مهندس هادی مدیر واحد نظام پیشنهادات شرکت سخنران بعدی جشن بود . 

وی با ارائه گزارش مختصری از عملکرد نظام پیشنهادات شرکت ، اضافه کرد خوشبختانه باهمراهی صادقانه و استقبال مدیریت ارشد شرکت ، شاهد رشد روزافزونی در ارائه پیشنهادات سازنده در همه سطوح بودیم که امیدواریم این روند تداوم یابد . 

اجرای موسیقی ، شعبده بازی و بازی سایه ها از دیگر برنامه هایی بود که با استقبال همکاران شرکت روبرو شد .پس از آن  با حضور خانواده های همکاران برگزیده سال 92 از این همکاران با اهدای لوح ، تندیس و هدایا تقدیر شد .

 

این مراسم با تقدیر از برترینها در حوزه نظام پیشنهادات و قرعه کشی از میان فرمهای مسابقه و نظر سنجی و تقدیم هدایا به برندگان در به پایان رسید .

(شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳) ۱۵:۳۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها