دوشنبه / ۵ اسفند ۱۳۹۲ / ۱۲:۲۸
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۴۵۴۶۳
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های لبنی
در سومین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف‌کنندگان فارس

برای سومین سال پیاپی "پگاه فارس " تندیس حمایت از حقوق مصرف کننده را دریافت کرد

به گزارش فودنا، سومین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف‌کنندگان فارس با حضور مسئولان ملی و استانی در تالار احسان شیراز برگزار شد

در سومین جشنواره تقدیر از حامیان مصرف‌کنندگان استان فارس 130 واحد تولیدی حضور داشتندکه تنهاسه (شرکت) تندیس طلایی دریافت کردندکه در صنعت لبنیات فقط شرکت پگاه فارس با توجه به برگزیده شدن در سه سال متوالی مفتخر به دریافت این عنوان از آقای اصفهانی قائم مقام سازمان حمایت از مصرف کنندگان و آقای احمدی  استاندار محترم و آقای همتی سرپرست محترم سازمان صنعت معدن تجارت و جمعی از مقامات استان گردید.

 

در این جشنواره علاوه بر رونمایی از تندیس ویژه فارس، از سایت رسمی جشنواره و تمبر جشنواره نیز رونمایی شد.

 

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه برگزاری این مراسم در جمع خبرنگاران از افتتاح دبیرخانه دائمی جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف‌کنندگان فارس خبر داد و گفت: این دبیرخانه با هدف ایجاد پل ارتباطی بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس راه‌اندازی می‌شود.

 

وی اضافه کرد: کسانی در سومین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف‌کنندگان این استان تندیس طلایی دریافت می‌کنند که علاوه بر کسب امتیازات لازم دو دوره گذشته نیز موفق به اخذ تندیس شده‌اند.

 

به گفته صداقت، بالا بودن کیفیت کالا و خدمات، رعایت قیمت، نحوه توزیع و خدمات پس از فروش، داشتن برند و آرم ویژه، داشتن مجوز بهداشتی، علامت استاندارد، پروانه بهره‌برداری و همچنین عدم سابقه محکومیت از سوی تعزیرات حکومتی، فعال بودن حداقل 50 درصد ظرفیت اسمی و نداشتن زیان مالی از جمله مواردی است که باعث اعطای گواهینامه حمایت از حقوق مصرف‌کننده می‌شود.

 

وی اضافه کرد: بالا بودن بهره‌وری، پایین بودن هزینه‌های تولید، افزایش فعالیت واحدهای تحقیق و توسعه نسبت به دوره پیش، استفاده از ظرفیت‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بهره‌مندی از بازارهای صادراتی و ... از جمله مواردی است که برخورداری از آن باعث می‌شود به واحدهای دارای این شرایط، تندیس نقره‌ای یا طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اعطا شود.

 

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس خاطرنشان کرد: فارس تنها استانی است که موفق شده سه دوره متوالی این جشنواره را برگزار کند.

 

لازم به ذکر است شرکت بازار گستر منطقه 3 نیز در اولین یال حضور خود در این جشنواره مفتخر به دریافت گواهینامه رعایت از حقوق مصرف کنندگان گردید.

(دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲) ۱۲:۲۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها