شنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۰:۳۱
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۴۷۵۸۲
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
گزارش نمایشگاهی:

بیستمین نمایشگاه دو سالانه صنعت و تجارت غذا در اسپانیا / سومین نمایشگاه بزرگ اروپا و بزرگترین و معتبرترین در اسپانیا

به گزارش فودنا، بیستمین نمایشگاه دو سالانه صنعت و تجارت غذا در اسپانیا و همچنین سومین نمایشگاه بزرگ اروپا و بزرگترین و معتبرترین در اسپانیا با حضور بیش از 3800 شرکت کننده از سراسر دنیا در تاریخ 11 تا 14 فروردین 1393 ( 31 March – 3 April 2014 ) برگزار شد.

 به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران، نمایشگاه آلیمنتاریا اسپانیا، پس از آنوگا آلمان و سیال فرانسه سومین رویداد بین المللی بزرگ  مواد غذایی در اروپا محسوب می شود. بزرگترین تفاوت این نمایشگاه با آنوگا و سیال در تمرکز بیشتر این رویداد در بازار اروپا است و شرکت کنندگان بیشتر برای توسعه بازار فروش خود در قلب اروپا و بخش بازارهای لاتین برنامه ریزی می نمایند.

 

رشد 20 درصدی تعداد بازدیدکنندگان این رویداد دو سالانه نیز که عمدتاً از بخشهای مختلف اروپا و کشورهای آمریکای جنوبی اسپانیش زبان برای ملاقات با بیش از 3800 تولید کنندگان محصولات متنوع برنامه ریزی کرده بودند از ویژگیهای رو به رشد این رویداد محسوب می شود.

 

فضای نمایشگاه آلیمنتاریا اسپانیا که دارای 7 سالن بسیار بزرگ با استانداردهای به روز بین المللی است، امکان برگزاری و مدیریت حرفه ای هر رویدادی را فراهم می نماید. نمای مدرن و آرشیتکت زیبای ساختمان نمایشگاه نیز که بسیار به روز و در عین حال برگرفته از هنر خاص معماری اسپانیا و کاتالان است، هر بیننده ای را به توقف و تحسین وا میدارد.

 به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران، شرکتهای ایرانی نیز در سالن 2 نمایشگاه و در قالب پاویون ایران شرکت کرده بودند و توانستند با مشتریان جدیدی ملاقات و ارتباطات موثری به دست آورند. شرکتهای زرین ممتاز خراسان، گلچین زارع، شکوه بناب، مجتبی بناب و گلزار بناب محصولات کشمش، پسته، خرما، زعفران، زرشک و خشکبار را در این نمایشگاه عرضه نمودند. برخی از شرکت کنندگان ایرانی برای سومین دوره در این نمایشگاه شرکت کرده بودند و این نشان از پتانسیل بالای این رویداد دو سالانه برای حفظ و توسعه بازار فروش محصولات ایرانی در بازارهای اروپا و لاتین است.

 نمایشگاه بارسلونا اسپانیا

علاوه بر فرصتهایی که در طول زمان برگزاری این رویداد برای غرفه داران ایجاد می شود، مدیران برگزار کننده نمایشگاه نیز امکان ملاقات بازدیدکنندگان با غرفه داران را در بخش ملاقاتهای تجاری در سالن 5 نمایشگاه فراهم نمودند و خریداران و شرکتهای بین المللی توانستند از 3 ماه قبل از آغاز نمایشگاه از لیست شرکت کنندگان مطلع و با طرفهای تجاری خود قرارهای ملاقاتی را تنظیم نمایند. ثبت تعداد 10000 ملاقات تجاری در طول 4 روز برگزاری نمایشگاه، یک رکورد برنامه ریزی شده بود و نشان از مدیریت حرفه ای برگزارکنندگان این نمایشگاه است.

 

با توجه به دو سالانه بودن این نمایشگاه، امیدواریم آلیمنتاریا 2016 فرصت مجدد دیگری برای حضور تعداد بیشتر شرکتهای ایرانی با محصولات متنوع تری باشد تا بتوانند از این رویداد کاملاً اروپایی استفاده نموده و محصولات با کیفیت ایران را به خریداران جدیدی در بازارهای اروپا و لاتین عرضه نمایند.   

(شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳) ۱۰:۳۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها