یکشنبه / ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ / ۰۱:۳۱
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۴۵۲۰۳
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس کسب و کار، برندینگ
تقدیر بخش خصوصی از ناظرین دولتی برای نخستین بار

حضور مقامات رسمی کشور در همایش تخصصی برند برتر،کیفیت برتر

سومین همایش تخصصی برند برتر، کیفیت برتر درحوزه صنایع غذایی،آشامیدنی،آرایشی و بهداشتی با حضور مقامات رسمی کشور،28 بهمن ماه سال جاری، راس ساعت 16 در سالن همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی، سومین دوره همایش تخصصی  برند برتر ، کیفیت برتر با حضور مسولان، نمایندگان دولت و ملت و نیز جمع کثیری از فعالان اقتصادی و مدیران نمونه بخش خصوصی برگزار می شود.

مهندس امید احمدی، دبیر این همایش با اشاره به توفیقات دو دوره گذشته همایش مذکور، گفت: بر آن شدیم تا سومین همایش تخصصی  برند برتر،کیفیت برتر را همچون دوره های گذشته با حمایت همه جانبه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ،سازمان غذا و دارو و نیز سازمان بهزیستی کشور برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار در این دوره از همایش ،بخش خصوصی از ناظرین دولتی تقدیر می کند،افزود: از آنجا که واحدهای تولید کننده نمونه زیر نظر معاونت های غذا و دارو معرفی شده و به تولید کیفی و سلامت محور می پردازند، لذا در این همایش علاوه بر تقدیر از واحدهای نمونه ،از زحمات و تلاش های دولتمردان نیز قدردانی بعمل می آید.

احمدی، معرفی واحدهای نمونه استانی سراسر کشور را از دیگر برنامه های این همایش عنوان کرد و ادامه داد: شرکت های نمونه استان های گیلان، آذربایجان شرقی، البرز، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان،فارس، کهکیلویه و بویر احمد، قم، اصفهان، همدان، سمنان، زنجان، کرمان نیز شناسایی شده و در این همایش معرفی و تقدیر می شوند.

دبیرهمایش تخصصی برند برتر،کیفیت برتر با اشاره به حمایت پررنگ موسسات مالی و اعتباری ،تصریح کرد: حضور و حمایت موسسات مالی در همایش فوق نشانگر عزم ملی در زمینه حمایت از تولید است و این امر موید عمل گرایی این موسسات به خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید ملی است .

وی مهم ترین هدف این همایش را توسعه و ارتقا جایگاه تولید کنندگان داخلی عنوان کرد و اظهار داشت: توسعه و ارتقا کیفیت مواد خوراکی و آشامیدنی،آرایشی و بهداشتی بر پایه سلامت محوری از اولویت های سازمان غذا و دارو است که به برگزاری چنین همایشی جهت تقدیر از واحدهای نمونه انجامید.

به گفته احمدی، "همایش تخصصی برند برتر، کیفیت برتر"؛ بستر مناسبی جهت حضور واحدهای تولیدی با سیاست ایمنی و سلامت مصرف کننده است و این در حالی است که با معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های واحدهای نمونه  در حوزه صادرات و تولید سلامت محور کمک شایانی به سیاستگذاران دولتی خواهد شد که امیدواریم با سیاست های تشویقی و حمایتی دولت تدبیر و امید خیزش جدیدی در صنایع غذایی،آشامیدنی،آرایشی و بهداشتی رخ دهد.

(یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲) ۰۱:۳۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها