چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۳۸۵ / ۰۲:۱۴
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۳۸۰۵
گزارشگر : ۱۰۰۵
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

بازارهای موقت خرید شب عید در مناطق تهران برپا می‌شود

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران از برپایی بازار های موقت خرید شب عید در مناطق مختلف پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، "سیدمحمود نصری" روزسه‌شنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهارداشت: به مناطق 22 گانه شهرداری ابلاغ شده تا به شناسایی فضاهای مناسب برای برپایی بازارهای موقت خريد شب عید پرداخته و از بیستم اسفندماه، این بازارها دایر شود.

وی گفت: دراین بازارها دستفروشانی که‌درمکان‌های پرتردد اقدام به پهن کردن بساط در معابر کرده حضور یافته و بجای مسدود کردن معابر برای فروش کالاهای خود در این بازارها اقدام به کسب و کار می‌کنند.

وی تصریح کرد: به جز بازارهایی که از سوی شهرداری برپا می‌شود، برپایی هرگونه بازار فروش کالا غیرقانونی بوده و شهرداری آنها را جمع‌آوری می‌کند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران در پاسخ به این سوال "شهرداری برای برخورد بادستفروشان در معابر چه‌برنامه‌ای دارد؟" گفت:
برای روزهای پایانی سال ستادهای ویژه‌ای در مناطق 22 گانه برای برخورد با دستفروشان تشکیل شده که با گشت زنی‌های مداوم در مکان‌هایی که دستفروشان حضور پر رنگ تری دارند، با دستفروشان برخورد می‌کند.

نصری به طرح میان مدت شهرداری تهران برای برخورد با دستفروشان اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی بازارهای ثابت درمناطق شهرداری در حال احداث است تادرطول سال دستفروشان به عرضه کالاهای خود در این بازارها بپردازند.

به‌گفته وی، هم‌اکنون در مناطق پنج، 15، 14، 10 و 22 تعدادی از این بازارها دایر شده و دستفروشان به کسب و کار می‌پردازند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران به اجرای طرح جمع‌آوری کالاهای مازاد شهروندان تهرانی و اهدای آنها به‌افراد نیازمند اشاره و تاکید کرد: از 14 اسفندماه شهروندان می‌توانند با تماس با شماره 137 برای اهدای کالاهای مازاد خود به‌نیازمندان اعلام آمادگی کرده‌تا ماموران شهرداری با مراجعه به در منازل آن ها کالاها را دریافت کنند.

نصری از شهروندان تهرانی درخواست کرد کالاهایی که ‌قابلیت استفاده مجدد را دارد به ماموران شهرداری تحویل داده تا امکان اهدای آنها پس از اندکی تعمیر و بازسازی وجود داشته باشد.

(چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۸۵) ۰۲:۱۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها