سه شنبه / ۱ اسفند ۱۳۹۱ / ۰۹:۳۳
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۳۷۴۸۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

ساعات کار میادین و بازارهای میوه و تره‌ بار در اسفند 91 و تعطیلات نوروز

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از زمان‌بندی ساعات کاری میادین و بازارها در ایام پایانی سال 91 و تعطیلات نوروز خبر داد .

 حسین صفایی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از افزایش خدمات به شهروندان در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت : از روز سه شنبه اول اسفند تا بیست و پنجم اسفند ، ساعات کاری میادین و بازارها در روزهای عادی صبحها از ساعت  8  الی  13 و بعد از ظهرها از ساعت  30 / 14  الی 19  و روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 13 ظهر خواهد بود.

صفایی ادامه داد : از روز  شنبه بیست و ششم اسفند تا سه شنبه بیست و نهم اسفند ، تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار  بصورت یکسره از ساعت 8 صبح تا 20 شب و روز چهارشنبه سی ام اسفند از ساعت 7 الی 30/11 صبح ( به دلیل اینکه تحویل سال ساعت 14 و 33 دقیقه بعد از ظهر است )  به شهروندان تهرانی خدمات ارائه خواهند کرد .

وی افزود: کلیه میادین و بازارها یکم و دوم فروردین ماه سال 92 تعطیل هستند و در روزهای سوم و چهارم فروردین  فقط میادین  بصورت نیمروز از ساعت 30/8  صبح تا  13 ظهر دایر خواهند بود  و تمامی بازارها تعطیل  هستند.

صفایی همچنین با بیان اینکه بعد از ایام تعطیلات ، ‌ساعت کار میادین و بازارها نیز تغییر خواهد کرد بیان داشت : تمامی میادین و بازارها درروزهای عادی از پنجم تا یازدهم فروردین از ساعت 8 صبح تا 14 عصر بصورت یکسره فعال و بعدازظهرها تعطیل می باشند و در روز جمعه 9/1/92 از ساعت 8 صبح تا 13 ظهر دایر خواهند داد .

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار از تعطیلی میادین و بازارها در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه سال 92 گفت و اعلام داشت : در ماه اول سال 92  کلیه میادین و بازارها ازچهاردهم تا سی و یکم فروردین در روزهای عادی از ساعت 8 صبح تا 13 ظهر و بعدازظهرها از ساعت 30 / 14 تا 30/19 شب تعیین شده است  و در روزهای جمعه و ایام تعطیل این مراکز از 8 صبح تا 13 ظهر فعال هستند.

 

 

 

مهر

(سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱) ۰۹:۳۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها