یکشنبه / ۱ بهمن ۱۳۹۱ / ۰۸:۴۸
سرویس : رستوران ها و کافه
کد خبر : ۳۶۹۸۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس رستوران ها و کافه
کیدزلند بر پایه نشاط و سلامت برای کودکان و فرزندانمان

اولین شعبه رستوران های زنجیره ای کیدزلند در اسفند ماه افتتاح می شود.

به گزارش فودنا امیر حسین عظیمی فر مدیر عامل رستورانهای زنجیره ای کیدزلند گفت: اسفند ماه اولین شعبه کیدزلند با رویکردی شاد بر پایه اصول سلامتی در کرج افتتاح خواهد شد.

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران، عظیمی فر افزود : فضای رستوران های سرزمین کودک ایرانیان با طراحی خاص و ایرانی بصورت رایگان خدمات جانبی خود را در قبال همان هزینه ی غذا به فرزندان ایران زمین ارائه می نماید.

مهندس عظیمی فر

 

مجموعه رستورانهای کیدزلند به زودی از کاراکتر عروسکی خود در قالب شخصیت دوست داشتنی کودکان و در قالب های مختلف خانواده در حال آماده سازی برای آموزشهای فرهنگی و شاد رو نمایی می نماید.
نام این شخصیت عروسکی  با پیشنهادهای مختلف اعم از ، باپوک، نی نی هام، مزه و ....  مواجه است که در زمان رونمایی اعلام می گردد.
از شاخصه ی این عروسک می توان به عروسکی بدون بینی اشاره کرد که در قاب پسر خانواده ، ذختر خانواده ، پدر خانواده و مادر خانواده نقش آفرینی می نماید.
مدیر عامل سرزمین کودک ایرانیان با توجه به زمان کنونی و شرایط اقتصادی امروزی قیمت های غذای این رستورانها را ارزانتر از دیگر رستوران ها دانست و گفت: قیمت غذا با توجه به تعرفه های امروز ما از 4 الی 18 هزار تومان می باشد.

 

شماره تماس: 38 - 96667331
سرزمین کودک ایرانیان
WWW.iraniankidsland.ir

کیدزلند

نام شخصیت کارتونی کیدزلند، باپوک، نی نی هام، مزه ، یا ......!!!

تصویر فوق را بخاطر بسپارید

(یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱) ۰۸:۴۸
iren
۱۳۹۱/۱۱/۰۱ Italy
0
0
0

چرا نامش به انگلیسی ست؟!

غرب زدگی نیست؟!

با همین چیزهای ساده شروع می شود. بویژه که در ارتباط با کودکان است.

arash
۱۳۹۱/۱۱/۰۱
0
0
0

توی خبرهای دیگر آمده که نام اصلی این رستورانها سرزمین کودک ایرانیان است ولی چون قرار است در خارج از کشور نیز شعبه داشته باشد از نام کیدزلند هم استفاده می شود


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها