شنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۱ / ۱۴:۲۳
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۳۶۷۱۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

افتتاح اولین فروشگاه سلامت توسط پگاه آذربایجان شرقی

اولین فروشگاه سلامت شرکت پگاه آذربایجان شرقی در تبریز افتتاح شد .

در آیین افتتاح این فروشگاه که یکی از بزرگترین و مجهزترین فروشگاههای شرکت پگاه در استان آذربایجان شرقی است؛مدیرعامل شرکت پگاه آذربایجان شرقی با بیان این مطلب که در فروشگاه سلامت پگاه ضمن ارتباط نزدیکتر با مشتریان فرصتی ایجاد خواهد شد تا مشتریان بیشتر با شیر و محصولات لبنی آشنا شوند،خاطر نشان کرد: در این فروشگاه کلیه محصولات تولیدی سایر کارخانجات پگاه نیز در معرض خرید مشتریان قرار می گیرد و مردم با محصولات متنوع و سبد کامل شیر و فرآورده های شیری پگاه آشنا می شوند .

  وی با بیان این مطلب که در این فروشگاه علاوه بر فروش محصولات، برنامه های جانبی متعددی نیز اجرا می شود گفت : یکی از اهداف اصلی این فروشگاه اجرای برنامه های فرهنگ سازی مصرف شیر بوده که با توجه به وجود فضای لازم در این فروشگاه، امکان برگزاری آن نیزوجود دارد .
مهندس گودرزی ابراز امیدواری نمود این فروشگاه با استقبال عمومی مردم و مشتریان مواجه شود ،کما اینکه در همان لحظات آغازین افتتاح این فروشگاه مشتریان برای خرید حضور پیدا کردند .
 شایان ذکر است فروشگاه سلامت پگاه واقع در کوی ولیعصر فلکه بزرگ می باشد.

 





(شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۱) ۱۴:۲۳
فرخ
۱۳۹۶/۰۵/۱۴ Iran
0
0
0

من رفتم فروشگاه پگاه ولیعصر دیدم بناکاری میکنند پرسیدم گفتند پگاه از اینجا جمع کرده رفته . شما هنوز این سایت را دارید و کاملاً از آن محافظت میکنید !!!


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها