یکشنبه / ۳ دی ۱۳۹۱ / ۱۱:۴۵
سرویس : غذای کودک، تنقلات و مکمل ها
کد خبر : ۳۶۴۳۹
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس غذای کودک، تنقلات و مکمل ها

درخشش پفیش در اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه فن بازار دانشگاه شهید بهشتی

به گزارش فودنا، امضا تفاهم نامه همکاری موسسه تحقیقات شیلات ایران با گروه صنعتی و پژوهشی پفیش در مراسم اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه پژوهش و فن آوری دانشگاه شهید بهشتی تهران یکی از دستاوردهای مهم این نمایشگاه بود که با امضا تفاهم امه انتقال دانش فنی تولید سوسیس ماهی فی مابین دکتر عباسعلی مطلبی رییس موسسه تحقیقات شیلات ایران و دکتر مجید حسینی مدیر عامل و رییس هییت مدیره گروه صنعتی و پژوهشی پفیش برگ زرین دیگری درتولید محصولات سالم غذایی کشوررا رقم زد.

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران فودنا، امضا تفاهم نامه همکاری موسسه تحقیقات شیلات ایران با گروه صنعتی و پژوهشی پفیش در مراسم اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه پژوهش و فن آوری دانشگاه شهید بهشتی تهران یکی از دستاوردهای مهم این نمایشگاه بود که با امضا تفاهم نامه انتقال دانش فنی تولید سوسیس ماهی فی مابین دکتر عباسعلی مطلبی رییس موسسه تحقیقات شیلات ایران و دکتر مجید حسینی مدیر عامل و رییس هییت مدیره گروه صنعتی و پژوهشی پفیش برگ زرین دیگری درتولید محصولات سالم غذایی کشوررا رقم زد.

در حاشیه این مراسم دکتر مجید حسینی عنوان کرد .این اتفاق مهم میتواند ضمن کمک به سرانه مصرف ماهی در کشور ، جایگزین مناسبی از لحاظ ارزش غذایی برای غذاهای فست فود در کشور باشد.

به گزارش فودنا، این کار آفرین ملی و برتر کشورمان در سال های گذشته و با استفاده از دانش فنی موسسه تحقیقات شیلات ایران ، پفک ماهی را به بازار عرضه نمود که نقطه عطفی در صنعت میان وعده های غذایی ایجاد نموده و توانسته است جایگزین بسیار مناسبی برای پفک باشد . این محصول با نام تجاری پفیش هم اکنون در دسترس مصرف کنندگان داخلی و خارجی قرار دارد. و عنوان برترین محصول سال کشور و همچنین غذاهای فرا سودمند (عملگرا) را به خود اختصاص داده است.

(یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۱) ۱۱:۴۵
شیما
۱۳۹۱/۱۰/۰۳ Iran
5
0
0

محصول پفیش واقعا عالی است ومن از شیلات تشکر می کنم که مشکل من را با فرزندم برای مصرف تنقلات حل کردند


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها