سه شنبه / ۱۷ بهمن ۱۳۸۵ / ۰۴:۱۱
سرویس : مشاورین صنایع غذایی
کد خبر : ۳۴۹۰
گزارشگر : ۱۰۰۵
سرویس مشاورین صنایع غذایی

ماهنامه آرد و نان منتشر شد

نشریه «آرد و نان» که دومین سال انتشار خود را پشت سر می گذارد، در شماره پنجم خود به موضوعاتی از قبیل «100 سالگی یارانه نان»، «افزایش قیمت نان، مشکل دولت، مردم و نانوایان»، «بهبود دهندگان نان»، «نانوایان کشور را نرنجانیم»، «تاثیر آدامس بر پوسیدگی دندان» و «درد و دل نانوایان» اشاره می کند.

به نوشته­ی روزنامه­ی سرمایه، شماره­ی بهمن و اسفند 85 این نشریه با همکاری لطفعلی‌بخش، مدیرمسوول و ضیاء مرتضوی مدیر اجرایی به چاپ رسیده است.

صنایع غذایی یکی از پراهمیت‌ترین صنایع در گستره­ی جهانی است. از این‌رو دولت‌ها و سازمان‌های متعدد بین‌المللی و همچنین نهادهای غیردولتی  (NGO)  در جهت بهبود و توسعه در صنایع غذایی فعالیت می‌کنند.

این مطلب را عبدالحمید ابراهیمی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی به نشریهء «آرد و نان» گفته است. در ادامه این مطلب آمده است در ایران شرکت‌های صنایع غذایی از اهمیت بالایی برخوردارند و رتبه دوم تعداد کارگاه‌های صنعتی این رشتهء فعالیت بین 28 رشته فعالیت گزارش شده مرکز آمار ایران، تعداد شاغلان و میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در این کارگاه‌ها بیانگر اهمیت این صنعت است اما پایین بودن ارزش و مقدار صادرات این رشته فعالیت از کل صادرات غیرنفتی بیانگر نرسیدن این صنایع به جایگاه شایسته خویش است.

(سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۸۵) ۰۴:۱۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها