سه شنبه / ۲۵ مهر ۱۳۹۱ / ۲۲:۳۱
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۳۴۸۹۷
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های لبنی
در همایش روز جهانی غذا:

کسب نشان ایمنی و سلامت به کشک مایع بدون نمک پگاه فارس

به گزارش فودنا، شرکت پگاه فارس با محصول کشک مایع بدون نمک حائز دریافت نشان ایمنی و سلامت از سازمان غذا و دارو گردید.

در این همایش که در روز 16 اکتبر به مناسبت روز جهانی غذا در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید، شرکت پگاه فارس با محصول کشک مایع بدون نمک حائز دریافت نشان ایمنی و سلامت از سازمان غذا و دارو گردید.

در این مراسم  که با حضور معاون اول ریاست جمهور ، وزیر بهداشت و دیگر مسئولان سازمان غذا و دارو در حضور فعالان عرصه و غذا و دارو برگزار گردید محصولاتی که دارای شاخصه های سلامت بودند نشان و ایمنی و سلامت دریافت نمودند.

شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس یکی از شرکتهای بزرگ تحت پوشش شرکت صنایع شیر ایران می باشد که با بیش از نیم قرن تجربه در تولید و فرآوری شیر و سایر فرآورده های شیری ، با استفاده از دستگاههای مدرن و پیشرفته دنیا یکی از بزرگترین صنایع لبنی جنوب کشور محسوب می گردد و در حال حاضر با ظرفیتی حدود 450 تن تولیدات خود را با نام تجاری پگاه فارس در بسته بندی های کاملاً بهداشتی به بازار عرضه می نماید. شرکت پگاه فارس افتخار می‎کند که با بیش از نیم قرن تجربه در صنایع لبنیات، دارای سرمایه‎های انسانی با انگیزه، خلاق، متخصص و مسئولیت پذیر است که تمام تلاش و توان خود را برای دستیابی به اهداف عالیه شرکت در راستای اعتلای ایران اسلامی بکار می‎گیرند. به پشتوانه چنین سرمایه های ارزشمندی است که این شرکت به سازمانی یادگیرنده و چابک تبدیل شده است که با بهره‎گیری از رویکردهای نوین مدیریتی،‌ تجهیزات و فناوری‎های روز تولید، زنجیره تامین توانمند و مجهز به فناوری روز اطلاعات و ارتباطات، ‌کسب و کار خود را به طور مستمر بهبود داده و تمام فرایندهای خود را در جهت جلب رضایت ذینفعان، ارتقاء سلامت جامعه و حفظ محیط ‎زیست توسعه می‎دهد. تولیدات این شرکت شامل انواع فرآورده های شیری از جمله شیرهای پاستوریزه ، استریل و طعم دار ، انواع ماست ، دوغ با طعم ها و بسته بندی های متفاوت ، پنیر ایرانی لیوانی و پاکتی ، کره قالبی ، کشک پاستوریزه ، خامه استریل و ... می باشد ، همچنین این شرکت در راستای تعهد به ارتقاء سلامت جامعه از طریق تولید غذای ایمن و سالم و افزایش کیفیت و تنوع محصولات خود ، نسبت به تولید و عرضه محصولاتی نظیر ماست پروبیوتیک (بایوماس) ، پنیر با نمک جایگزین (پتاسیم جایگزین سدیم) اقدامات چشمگیری انجام داده است. 

(سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱) ۲۲:۳۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها