چهارشنبه / ۸ شهریور ۱۳۹۱ / ۰۸:۵۹
سرویس : ماشین آلات صنایع غذایی
کد خبر : ۳۳۸۴۲
گزارشگر : ۱۰۲۴
سرویس ماشین آلات صنایع غذایی

راه‌اندازی کارخانه بسته‌بندی عسل در دشتستان

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان از راه‌اندازی کارخانه بسته‌بندی عسل در دشتستان خبر داد.

کوروش دهقان شامگاه سه‌شنبه در نشست کارگروه کشاورزی دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای بیشترین جمعیت و وسعت در سطح استان است و در حوزه کشاورزی نیز جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی افزود: استفاده بهینه از امکانات و توانمندی‌های موجود در عرصه کشاورزی باید مورد توجه و تاکید مسئولان قرار گیرد و نباید در این مسیر کم‌کاری شود.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: تسهیلات ارزنده و خوبی برای توسعه کشاورزی در این شهرستان تخصیص داده شده و از کشاورزان و تولیدکنندگان انتظار داریم استفاده لازم را از این موقعیت ببرند.

دهقان تصریح کرد: ظرفیت ثبت‌نام و دادن تسهیلات خرید تراکتور و ایجاد و پرورش زنبور عسل تکمیل شده و امیدوار هستیم شاهد استفاده بیشتر کشاورزان از این امکانات باشیم.

وی از راه‌اندازی کارخانه بسته‌بندی عسل در دشتستان خبر داد و ادامه داد: امیدواریم عسل تولید شهرستان دشتستان را در بازار ببینیم و کمتر شاهد عرضه عسل‌های نامرغوب دیگر استان‌ها باشیم و لازم است که یک شرکت بسته‌بندی در شهرستان داشته باشیم تا عسل تولید منطقه دشتستان به صورت مطلوب و زیبایی بسته‌بندی و در دسترس مردم قرار گیرد.

معاون فرماندار دشتستان یادآور شد: از کسانی که متقاضی تاسیس کارخانه تولید و بسته‌بندی لواشک خرما، سرکه و قند مایع خرما و تولید غذای دام هستند، تحقیقات صلاحیتی لازم به همراه آورده مالی آنها صورت پذیرد تا اعتبار 13 میلیاردی لازم در اختیار آنها گذاشته شود.

دهقان افزود: متقاضیان یاد شده اقدام به تشکیل شرکت‌های تعاونی کنند تا از لحاظ مالی و اجرای طرح‌ها دچار مشکل نشوند.

وی اذعان کرد: حمایت از تولیدکنندگان در دستور کار مسئولان شهرستان قرار دارد و در این مسیر تلاش مناسبی انجام شده است.

.

.

.

.

.

.

.

.

فارس

(چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۱) ۰۸:۵۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها